کاستوم ریکاوری TWRP میزبان تعداد جدیدی هندست اندرویدی شد

اگر تاکنون تغییراتی را در رام گوشی اندرویدی خود ایجاد کرده باشید، مطمئنا با نام TWRP آشنایی دارید. این کاستوم ریکاوری یکی از محبوب‌ترین ریکاوری‌های موجود برای اندروید است که از تعداد زیادی اسمارت‌فون پشتیبانی می‌کند. به‌تازگی این کاستوم ریکاوری پشتیبانی از چند دستگاه جدید را به دیتابیس خود افزوده است.

Team Win که توسعه دهنده Team Win Recovery Project (یا به اختصار TWRP) محسوب می‌شود به طور مداوم در تلاش است تا لیست دستگاه‌های تحت پشتیبانی خود را گسترش دهد. حالا این گروه پشتیبانی از چند مدل جدید را به این لیست اضافه کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ال‌جی G5، موتورولا موتو E4، سامسونگ گلکسی A3 2017، سامسونگ گلکسی J5 Prime، سونی اکسپریا ایکس، سونی اکسپریا ایکس کامپکت و شیائومی می‌نوت 3 اشاره کرد.

برای دریافت ریکاوری مخصوص به هر کدام ازمدل‌های بالا می‌توانید به وب‌سایت رسمی TWRP مراجعه کنید. هم‌چنین این ریکاوری یک اپلیکیشن انحصاری در گوگل پلی دارد که به کمک آن می‌توانید به صورت مستقیم کاستوم ریکاوری را نصب کنید. البته برای استفاده از این روش نیازمند روت کردن دستگاه خود هستید.

اگر دوست ندارید اسمارت‌فون خود را روت کنید، می‌توانید از طریق ADB این کاستوم ریکاوری را بر روی گوشی خودتان نصب کنید. شما تنها می‌بایست بوت لودر دستگاه خود را آنلاک کنید. Team Win هم‌چنین آموزش‌های دقیق و جامعی را برای تمامی مدل‌های تحت پشتیبانی تدارک دیده است که به کمک آن‌ها به راحتی می‌توانید این کاستوم ریکاوری را در گوشی خود نصب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH