نسخه اندروید GO موتو E5 پلی به‌صورت رسمی معرفی شد

کمپانی نام آشنای موتورولا به‌تازگی از نسخه اندروید گو اسمارت‌فون موتو E5 پلی رونمایی کرده است. با این حال این هندست تفاوت‌هایی با نسخه استاندارد موتو E5 پلی خواهد داشت. اسمارت‌فون جدید موتورولا در ماه جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

تعلق داشتن به پروژه موسوم به اندروید گو (Android Go) به معنی استفاده این هندست از یک نسخه تقریبا خالص از اندروید اوریو است که با توجه به محدودیت حافظه در دستگاه‌های تحت حمایت این پروژه، اپلیکیشن‌های مورد استفاده در آن‌ها از حجم کم‌تری برخوردار هستند.

نرم افزار مورد استفاده تنها تفاوت نسخه اندروید گو موتو E5 پلی با نسخه استاندارد نیست، بلکه در این اسمارت‌فون از نمایشگری 5.3 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 نیز استفاده شده است. این در حالی است که نسخه معمولی از نمایشگری 5.2 اینچی با نسبت تصویر 16 به 9 و وضوح اچ‌دی استفاده می‌کند.

مقدار رم مورد استفاده، دیگر تفاوت میان این دو نسخه است. موتو E5 پلی جدید از یک گیگابایت رم استفاده می‌کند، در حالی که نسخه پیشین به رم 2 گیگابایتی مجهز شده بود. حتی در بخش حافظه داخلی نیز تفاوت‌هایی را مشاهده خواهیم کرد، در حالی که اسمارت‌فون‌های متعلق به پروژه اندروید گو از 8 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کنند، موتو E5 پلی استاندارد به 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

سایر بخش‌ها تفاوت خاصی با نسخه قبلی ندارند که این به معنای استفاده از طراحی مشابه نیز خواهد بود. در بخش دوربین اصلی و سلفی می‌توانیم یک سنسور 5 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم. سنسور اثر انگشت مورد استفاده در این هندست نیز در لوگوی موتورولا در بخش پشتی گوشی قرار گرفته است.

همان طور که در ابتدا گفته شد، نسخه اندروید گو موتو E5 پلی در ماه جاری میلادی و با قیمت حدودی 128 دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH