هواوی نوا 3 و نوا 3i در تاریخ 26 جولای معرفی می‌شوند

گفته می‌شد هواوی در تاریخ 18 جولای از نوا 3 در چین رونمایی خواهد کرد. با این حال اخیرا یک رسانه هندی گزارش داده است که هواوی نوا 3 و نوا 3i در تاریخ 26 جولای در هند راه‌اندازی خواهند شد. هواوی هند و آمازون هند نیز تایید کرده‌اند که رونمایی از این دو هندست در تاریخ 26 جولای انجام می‌گیرد. با این حال از آن‌جا که در تیزر منتشر شده به وضوح به نام نوا 3 و نوا 3i اشاره نشده است، هنوز نمی‌توان به طور قطعی این خبر را تایید کرد.

هواوی نوا 3 یک جانشین برای نوا 2 است که این بار از نمایشگری 6.3 اینچی و با نسبت تصویر 19.5 به 9 استفاده می‌کند. کیس پشتی این اسمارت‌فون نیز از شیشه تشکیل شده است.

به احتمال زیاد چیپست کایرین 970 نیرو دهنده این هندست خواهد بود. این چیپست با 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم همراهی می‌شود. دوربین اصلی این اسمارت‌فون از دو سنسور 24 و 16 مگاپیکسلی تشکیل شده است و در بخش سلفی می‌توانیم یک دوربین دوگانه 24 + 2 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم. نیرو دهنده نوا 3 نیز یک باتری 3750 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

نوا 3i نسخه ضعیف‌تر نوا 3 محسوب می‌شود. این اسمارت‌فون میزبان چیپست کایرین 710 خواهد بود و گفته می‌شود نمایشگر 6.3 اینچی آن با وضوح فول اچ‌دی پلاس باشد. هم‌چنین مطابق خبرها این نمایشگر در بخش بالایی خود یک برش خواهد داشت.

هر دو اسمارت‌فون نوا 3 و نوا 3i از ربط کاربری EMUI 8.2 استفاده می‌کنند که بر پایه اندروید 8 توسعه یافته است. این دو گوشی از فناوری‌هایی نظیر GPU Turbo و 3D Qmoji پشتیبانی می‌کنند که دومی امکان ساخت استیکرهای متحرک به کمک فناوری AI را فراهم می‌کند. انتظار می‌رود نوا 3i با قیمتی مابین 299 تا 329 دلار روانه بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH