به‌روزرسانی اندروید اوریو برای گلکسی (2018) A8 منتشر شد

سامسونگ گلکسی (A8 (2018 و گلکسی +A8 نسخه 2018 مدت زمان زیادی است که از اندروید 7 نوقا استفاده می‌کنند، با این حال سامسونگ عملکرد نسبتا کندی را در انتشار به‌روزرسانی اوریو برای این دستگاه‌ها دارد. به‌تازگی این کمپانی کره‌ای،  بسته به‌روزرسانی اندروید اوریو را برای چند کشور دیگر نیز منتشر کرده است. به‌روزرسانی اندروید 8 برای گلکسی A8 نسخه 2018 حالا در کشورهای هلند، لهستان، امارات و سوییس در دسترس کاربران است. این در حالی است که کاربران گلکسی +A8 تنها در کشورهای هلند و امارات قادر به دریافت این بسته هستند.

همان‌طور که مشخص است این به‌روزرسانی برای گلکسی A8 در کشورهای بیش‌تری به نسبت گلکسی +A8 قابل دریافت است، البته این موضوع چندان عجیب به نظر نمی‌رسد، زیرا گلکسی +A8 وصله‌های امنیتی ماهیانه اندروید را نیز به صورت منظم دریافت نمی‌کند. با این حال انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک شمار کاربران دریافت کننده این به‌روزرسانی برای هر دو دستگاه افزایش پیدا کند، زیرا این دو مدل آخرین دستگاه‌های خانواده گلکسی A هستند که واجد شرایط دریافت اندروید اوریو اعلام شده‌اند. البته امیدواریم این انتشار پیش از رونمایی رسمی از اندروید P اتفاق بی‌افتد!

اگر از کاربران واجد شرایط دریافت این به‌روزرسانی هستید می‌توانید با مراجعه به منوی تنظیمات دستگاه خود این بسته آپدیت را دریافت کنید. هم‌چنین شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار Smart Switch سامسونگ، از طریق کامپیوتر این به‌روزرسانی را دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH