زیر ۲ میلیون تومان

بهترین تلویزیون‌های زیر ۲ میلیون تومان بازار را بشناسید

تلویزیون‌های متعددی در بازار وجود دارند که قابلیت‌های آن‌ها رابطه مستقیمی با رنج قیمتی‌شان دارد. در ادامه بهترین تلویزیون‌های زیر ۲ میلیون تومان بازار را لیست کرده‌ایم. با ما همراه باشید.


هایر LE42K5500A

زیر ۲ میلیون تومان

یکی از بهترین تلویزیون‌هایی که می‌توانید در رنج قیمتی زیر ۲ میلیون تومان خریداری کنید، این مدل است. با اولین نگاه متوجه طراحی مدرن دستگاه می‌شوید. حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش ضخامت بسیار کمی دارند و فقط در قسمت پایینی نمایشگر نواری که لوگوی سازنده را میزبانی می‌کند، به چشم می‌خورد. پایه‌ها، هم به‌عنوان المانی برای زیبایی و هم عنصری برای پایداری تلویزیون در نظر گرفته شده‌اند و در برابر تکان‌های متعدد مقاوم هستند. اندازه پنل ۴۲ اینچ برای اتاق‌ها یا سالن‌های کوچک گزینه بسیار مناسبی است. تکنولوژی ساخت ال‌ای‌دی روشنایی مطلوبی را برای نمایشگر به ارمغان آورده است. علاوه بر این، کنتراست نیز در سطح قابل قبولی وجود دارد و در فیلم‌های تاریک یا با روشنایی کم، به راحتی اجزا قابل تشخیص هستند. همان‌طور که می‌دانید سری ال‌ای‌دی‌ها رنگ‌ها را برخلاف نمونه‌های ال‌سی‌دی به‌صورت جذابی پخش می‌کنند. به همین دلیل تماشای سریال‌ها و ویدیوها در این تلویزیون با لذت فراوانی همراه است.

در قسمت پایین قاب تلویزیون، دو اسپیکر مشاهده می‌شود که قدرت نسبتا بالایی دارند و موزیک‌ها را با کیفیت رضایت‌بخشی پلی می‌کنند. هایر استانداردی هم برای افزایش کیفیت در نظر گرفته که توسط کمپانی دالبی فراهم شده است. به تازگی تلویزیون‌ها به وسایلی با کاربرد مالتی‌مدیا تبدیل گشته‌اند. در راستای این مهم، سازنده رابط هوشمند اندروید را بر روی دیوایس قرار داده که قابلیت‌های فراوانی را به همراه خود دارد. می‌توانید اپلیکیشن‌های کاربردی را نصب کرده و با تلویزیون سریال‌های روز دنیا را دانلود کنید. برای علاقه‌مندان بازی هم LE42K5500A سوپرایزهایی دارد. این امکان داده شده تا بازی‌های معمولی را نصب کرده و خودتان را سرگرم کنید. درگاه‌های متعددی هم در بخش پشتی حضور دارند و استفاده از فلش مموری‌ را ممکن می‌سازند.

قیمت: ۲ میلیون تومان

سامسونگ 32M4850

زیر ۲ میلیون تومان

سامسونگ غول دنیای نمایشگرها محسوب می‌شود و بعید است محصولی را فاقد کیفیت مناسب به بازار عرضه کند. بر همین اساس، این مدل کاربر را راضی می‌کند و با نگاهی به قیمت آن، می‌توان از تمام ضعف‌ها چشم‌پوشی نمود. صفحه‌ آن ۳۲ اینچی است که برای اتاق‌های کوچک دیوایسی ایده‌آل شمرده می‌شود. تکنولوژی ساخت از نوع ال‌ای‌دی است که تجربه کاربری را تا حد قابل توجهی بهتر می‌کند. در این تلویزیون شاهد رنگ‌های سرزنده و اشباع هستیم که به لطف فن‌آوری ال‌ای‌دی فراهم شده‌اند. روشنایی هم در سطح قابل قبولی قرار دارد و جزئیات واضح به نمایش گذاشته می‌شوند. پایین قاب ۲ بلندگوی پرتوان قرار گرفته‌اند و کیفیت مناسب موسیقی‌ها و صداها را به همراه دارند. بلندی آواها رضایت شما را جلب می‌کند و فیلم‌ها به‌صورت جذابی پخش می‌شوند.

با این‌که شاهد رابط هوشمند نیستیم، ولی امکان نصب برنامه‌های متعدد فراهم گشته و می‌توان به ویژگی‌های تلویزیون‌ افزود. درگاه یواس‌بی هم از یاد نرفته است. با کمک این جایگاه متصل کردن فلش مموری ممکن خواهد شد و می‌توانید فیلم‌های مختلف را دانلود کرده و تنها به برنامه‌های تلویزیونی محدود نشوید. در مورد پخش‌ ویدیوهای گوناگون هم آزادی زیادی دارید و محصول سامسونگ فرمت‌های رایج را اجرا می‌کند. اگر هم به کنسول‌های بازی علاقه دارید، خوب است بدانید در این صورت نیز کیفیت راضی‌کننده است و پرش‌های متعددی در تصویر نخواهید دید. خوش‌بختانه صفحه‌نمایش مقاومت خوبی دارد و به لطف تکنولوژی‌های مختلف در برابر بسیاری از عوامل دوام‌ می‌آورد.

قیمت: ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

هایسنس 32N2173FT

زیر ۲ میلیون تومان

هایسنس یکی از شرکت‌های معتبر چینی به حساب می‌آید که به تولید دیوایس‌های خوش‌قیمت و همین‌طور لوکس می‌پردازد. این مدل هم توسط این تولیدکننده به بازار عرضه شده و به همین علت انتظار زیادی از آن می‌رود. با وجود قیمت پایین تلویزیون، ولی شاهد مجموعه رضایت‌بخشی هستیم. پیش از هر چیزی، طراحی چشم کاربران را خیره می‌کند. نوارهای اطراف نمایشگر ضخامت مناسبی دارند و مزاحمت زیادی ایجاد نمی‌کنند. اندازه نمایشگر و در کل ابعاد محصول آن را به گزینه مناسبی برای اتاق‌های کوچک تبدیل کرده است. تکنولوژی ساخت از نوع ال‌ای‌دی است و ویژگی‌های فراوانی را به تلویزیون افزوده. به‌عنوان مثال وقتی فیلم‌ها یا کلیپ‌هایی را نگاه می‌کنید که رنگ غالب بر آن‌ها مشکی است، کنتراست از اهمیت بالایی برخوردار است. با کمک فن‌آوری ال‌ای‌دی کنتراست در سطح بالایی قرار می‌گیرد و اجزای محیط قابل تشخیص هستند.

۲ بلندگو در قسمت پایینی قاب دیده می‌شوند که از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. در اصل این کیفیت را مدیون دالبی دیجیتال هستیم که تجربه شنیدن موسیقی‌ها را لذت‌بخش می‌کند. مایل به دیدن تله‌تکست شبکه‌ها هستید و می‌خواهید از آخرین اخبار و برنامه‌های شبکه‌ای اطلاع یابید؟ اصلا مشکلی نیست! هایسنس مدل 32N2173FT این امکان را به شما می‌دهد و با دکمه تعبیه شده بر روی ریموت به این قابلیت دسترسی دارید. سازنده چینی برای خوره‌های بازی هم درگاه هدفون در نظر گرفته تا هرچه‌قدر دل‌تان خواست بلندی صدا را بالا ببرید و در بازی‌ها غرق شوید، بدون آن‌که مزاحمتی برای دیگران ایجاد شود.

قیمت: ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

ایکس ویژن 32XT520

زیر ۲ میلیون تومان

ایکس ویژن همیشه در بخش میان‌رده و اقتصادی مشاهده می‌شود و مدل‌های قابل قبول و رضایت‌بخشی را تولید می‌کند. کیفیت ساخت نمایشگر مهم‌ترین قابلیت برای یک تلویزیون است. ابعاد دستگاه باعث شده برای سالن‌های کوچک مناسب باشد و گزینه‌ای مناسب برای اتاق‌ها محسوب گردد. خوش‌بختانه (با توجه به قیمت) شاهد تکنولوژی ال‌ای‌دی هستیم که از خیلی از جهات عالی است. این فن‌آوری روشنایی بالایی را به همراه دارد و جزئیات زیادی را نشان می‌دهد. اما ویژگی اصلی محصول ایکس ویژن نمایشگر آن نیست. اسپیکرها قابلیتی است که سازنده روی آن تمرکز زیادی داشته است.

در قسمت پایینی قاب شاهد دو اسپیکر پرقدرت هستیم که بلندی بسیاری دارند. در واقع 32XT520 مهمانی‌ها را گرم می‌کند و از باس خوبی بهره‌مند است. استاندارد دالبی هم به کیفیت افزوده و تجربه را بهتر کرده است. پردازشگری درون تلویزیون قرار گرفته تا محاسبات با سرعت زیادی انجام شود و قابلیت‌ها توسعه یابد. یکی از همین موارد، ماشین زمان است. در این صورت، لزومی ندارد برای از دست دادن یک برنامه نگران باشید. کافی است ماشین زمان را به کار بیندازید تا برنامه مورد نظر پخش شود.

قیمت: ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH