اپل

آی‌فون 9 از یک سنسور دوربین و برش نمایشگر بهره‌مند است!

انتظار می‌رود کمپانی اپل در سال جاری از سه مدل آی‌فون رونمایی کند. ارزان‌ترین آی‌فون امسال که احتمالا با نام آی‌فون 9 شناخته می‌شود از نمایشگری LCD استفاده می‌کند. دو مدل دیگر نیز از پنل امولد استفاده خواهند کرد. ایوان بلاس، لو دهنده معروف دنیای تکنولوژی پیش‌تر رندرهایی را از آی‌فون 9 و شمایل احتمالی آن منتشر کرده است، با این حال به‌تازگی وب‌سایت Gizmochina با انتشار تصاویر کیس محافظ این اسمارت‌فون وجود یک سنسور دوربین و هم‌چنین تداوم طراحی با نمایشگر برش خورده را نشان می‌دهد. سازنده این کیس محافظ شرکت چینی Sanfeng است.

طراحی آی‌فون 9 موجود در تصاویر بالا با شایعاتی که تاکنون از این اسمارت‌فون منتشر شده است مطابقت زیادی دارد. همان‌طور که مشخص است در این اسمارت‌فون از نمایشگری برش خورده استفاده شده است که مشابه آن‌ را در پرچم‌دار سال گذشته اپل یعنی آی‌فون X نیز مشاهده کرده‌ایم. البته انتظار می‌رود دو نسخه دیگر نیز از نمایشگری دارای برش استفاده کنند.

شایعات حاکی از آن هستند که اپل در آی‌فون 9 از نمایشگری 6.1 اینچی استفاده می‌کند. هم‌چنین گفته می‌شود این نمایشگر از نوع Full Active بوده که توسط Japan Display توسعه یافته است. این نوع نمایشگر عملکردی مشابه با نمونه +MLCD مورد استفاده در ال‌جی G7 خواهد داشت که می‌تواند تا 1000 نیت روشنایی را بدون نیاز به صرف انرژی بیش‌تر ایجاد کند.

تصاویر منتشر شده از کیس آی‌فون 9 نشان می‌دهند این اسمارت‌فون از سنسور اثر انگشت استفاده نخواهد کرد و اپل تنها گزینه تشخیص چهره را برای بازگشایی قفل و یا پرداخت‌های آنلاین در نظر گرفته است. هم‌چنین با نگاهی به بخش پشتی این اسمارت‌فون می‌توانیم ببینیم که تنها از یک سنسور به عنوان دوربین اصلی استفاده شده است. این موضوع موجب می‌شود که کاربران این هندست از قابلیت‌هایی نظیر حالت پرتره و زوم اپتیکال محروم شوند.

در لبه سمت راست آی‌فون 9 می‌توانیم کلید پاور را مشاهده کنیم و لبه سمت چپ نیز میزبان کلید سایلنت و تنظیم حجم صدا است. در بخش پایینی این هندست می‌توانیم دو کانال بلندگو را مشاهده کنیم که در میان آن‌ها سوکت لایتنینگ قرار گرفته است. این آی‌فون در ابعاد 150.9 در 76.5 در 8.3 میلی متری روانه بازار خواهد شد.

هیچ اطلاعی از مشخصات سخت افزاری آی‌فون 9 در دسترس نیست، با این حال انتظار می‌رود این مدل هم‌چون دو نسخه دیگر میزبان چیپست اپل A12 باشد. به احتمال زیاد آی‌فون 9 با قیمت حدودی 650 دلار روانه بازار خواهد شد.

1 در مورد “آی‌فون 9 از یک سنسور دوربین و برش نمایشگر بهره‌مند است!”

  1. این ایوان بلس هم معلوم نیست چی زده دو تا آیفون دیگه آمولته اولا اون یکی آیفونو یعنی نسخه کوچیک آیفون صفحه مزخرف سوپر آملت روشه ولی آیفون اصلیه و نسخه بزرگتره پنل از نوع با کیفیت اولده که الجی براش زده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH