اطلاعاتی در رابطه با گوشی ناشناخته نوکیا TA-1105

وجود گوشی جدید و ناشناخته نوکیا در تایوان به تایید رسیده است. شماره مدل TA-1105 این هندست با شناسه دستگاهی که اخیرا وجود آن به همراه 2 گوشی دیگر نوکیا در روسیه مورد تایید قرار گرفته، یکسان است. در حالی‌که این دستگاه پیش‌تر موفق به دریافت چندین گواهی در سایر کشورها شده است؛ اما هنوز هویت آن با هیچ یک از گوشی‌های آینده یا معرفی‌نشده نوکیا مرتبط نیست. بنابراین احتمالا این هندست، دستگاه جدیدی است که شاید در آینده‌ای نزدیک معرفی شود.

هنگامی‌که در خصوص گوشی‌های معرفی‌نشده صحبت می‌کنیم، بایستی خاطرنشان نمود که کمپانی HMD Global در حال حاضر 3 دستگاه مختلف شامل گوشی اخیرا تایید شده نوکیا براوو، نوکیا X5 و نوکیا X6 را در اختیار دارد و احتمالا این اسمارت‌فون‌ها به‌زودی معرفی می‌شوند. اگرچه اطلاعات چندانی پیرامون نوکیا براوو اعلام نشده است؛ اما در خصوص 2 هندست دیگر اطلاعات بیش‌تری در اختیار داریم.

چند روز پیش، برنامه‌زمانی عرضه نوکیا X5 اعلام شد؛ اما وجود برخی مشکلات موجب لغو مراسم عرضه این محصول شد. با این‌حال پس از برنامه‌ریزی مجدد، رویداد مذکور در روز 17 جولای در چین برگزار می‌شود. ظاهرا نوکیا X5 دومین گوشی کمپانی HMD Global با نمایشگر برش‌خورده خواهد بود و این هندست منحصرا در چین عرضه خواهد شد؛ اما نهایتا با نام نوکیا 5.1 پلاس نیز در سراسر جهان ارایه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH