اسمارت‌فون مقرون‌به‌صرفه آینده سامسونگ مجهز به اسکنر عنبیه خواهد بود!

اگرچه ظاهرا سامسونگ به دنبال جایگزینی فناوری تشخیص عنبیه با حسگر تشخیص چهره 3 بعدی دقیق‌تری است؛ اما این اقدام تنها شامل اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار این کمپانی نظیر گلکسی‌نوت 9 و گلکسی S10 خواهد شد.

این تولیدکننده هندست قصد دارد تا فناوری تشخیص عنبیه را به اسمارت‌فون‌های ارزان‌قیمت‌تر خود نیز اضافه نماید. اتفاقی که بر اساس پیش‌بینی‌های رسانه‌های کره‌ای در اواخر سال 2018 یا اوایل سال 2019 رخ خواهد داد. یکی از نخستین گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه سامسونگ که از اسکنر عنبیه بهره‌مند خواهد شد، نسخه به‌روزرسانی شده سامسونگ گلکسی گرند پرایم پلاس است.

مدل اولیه این هندست پیش‌تر و در سال 2016 عرضه شد. اما انجمن XDA Developers اخیرا پی برده که سامسونگ قصد دارد این مدل را در سال جاری به‌روزرسانی نماید. به‌جز چند مشخصه جزئی شامل اضافه شدن اسکنر عنبیه، اطلاعات چندانی پیرامون اسمارت‌فون آینده سامسونگ در دست نیست.

انتظار می‌رود که گلکسی گرند پرایم پلاس جدید مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 540 در 960 پیکسل (qHD)، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و یک باتری 3630 میلی‌آمپرساعتی باشد. همچنین این اسمارت‌فون احتمالا همراه با سیستم‌عامل اندروید اوریو روانه بازار می‌شود؛ حتی اگر پس از انتشار نسخه جدید پلتفرم موبایلی گوگل با نام اندروید P شاهد رونمایی رسمی از این هندست باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH