به پادشاه قدرتمند گوشی‌های موبایل، سلام کنید!

به پادشاه قدرتمند گوشی‌های موبایل، سلام کنید!

اگرچه کمپانی لنوو نتوانسته بر بازار تلفن‌های هوشمند تاثیر چندانی داشته باشد، اما با معرفی محصولات تازه خود هرساله، توازن برقرار شده میان برترین‌های بازار را از میان برمی‌دارد. Vibe Z نیز نام یکی از همان محصولاتی است که اگر قدرت‌مندترین نتوانیم عنوانش کنیم اما باید اعتراف کرد که از توانمندی بسیار بالایی برخورددار است.

کمپانی لنوو تلفن هوشمند Vibe Z را برروی وب‌سایت رسمی خود معرفی کرده است، و به‌نظر می‌رسد که این محصول بازارهای بسیاری را نشانه گرفته باشد. Vibe X نیز پیش‌تر و در نمایشگاه IFA 2013 برلین رونمایی شده بود و خیلی جالب به نظر می‌رسد که کمپانی لنوو برای تصاحب و نشان قدرت‌ بی‌بدیلش، عجله دارد. Vibe Z اگرچه یک گوشی کاملا دگرگون شده با مدل قبلی خود نیست اما سریع‌تر شده و قرار است که بازار تلفن‌های هوشمند را درباره برترین محصول، به فکر وادار کند!

بخش کوتاهی از مشخصات سخت افزاری Vibe Z را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

  • صفحه نمایش 5.5 اینچ با وضوح خارق‌العاده فول اچ‌‎دی
  • پردازنده چهارهسته کوالکام Snapdragon سری 800 با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز
  • چیپ گرافیکی توان‌مند آدرنو 320
  • 2 گیگابایت رم
  • دوربین 13 مگاپیکسلی با فلاش دوگانه LED
  • استفاده از یک لنز 5 مگاپیکسلی برای برقراری تماس تصویری
  • ضخامت 7.9 میلی‌متری

در کنار این مشخصات فوق العاده، متاسفانه کمپانی لنوو درباره باتری Vibe Z چیز خاصی نگفته است. با این‌حال، پیش‌بینی می‌شود که ظرفیت باتری آن، در حدود 3000 میلی آمپر باشد. هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه این محصول در اختیار نداریم اما ممکن است هیچ‌گاه نتوانید Vibe Z را در خارج از مرزهای ایالات متحده آمریکا، به‌دست آورید.

8 در مورد “به پادشاه قدرتمند گوشی‌های موبایل، سلام کنید!”

  1. بابا it resan مقایسه z1 با g2 رو زود بذار دیگه دلمون رفت. فقط خواهشا هردوگوشیرو با آخرین آپدیتشون مقایسه کنید.خواهش میکنم.

  2. خوبه که دیگه فهمید اتمهای اینتل جوابگو نیستند !
    باید یک مدل هم با تگرا 4 بده که کلکسیون تکمیل بشه !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH