نکسوس 5 به صورت کاملا اتفاقی، لیمویی شد!

نکسوس 5 به صورت کاملا اتفاقی، لیمویی شد!

شما از نکسوس 5 گوگل چه انتظاری دارید؟! ارائه برترین‌ها به بهائی کم؟! چه می‌شود اگر به جای سیستم عامل اندروید نسخه 4.4، نکسوس 5 شما به آخرین نسخه در حال توسعه سیستم عامل اندروید گوگل یعنی کیک پای لیموئی مجهز شده باشد؟! آیا این امر شدنی است؟!

یک فرد خوش‌شانس که به‌تازگی گوشی اسمارت فون نکسوس 5 گوگل را خریداری کرده‌است، به صورت کاملا تصادفی با نکته مرموزی در گوشی خود مواجه می‌شود. به جای سیستم عامل اندروید نسخه کیت‌کت، برروی این گوشی نسخه 5 سیستم عامل اندروید گوگل قرار گرفته بود. البته این نسخه از آن‌جایی که در مرحله آزمایشی قرار دارد، مرتبا بسیاری از برنامه‌ها را بسته و ارور Force کلوز را به نمایش در می‌آورد. البته از آن‌‌جایی که مالک آن خوش‌شانس بوده و برای این ادعای خود نیاز به مدرک داشت، توانست پس از کلنجار رفتن‌های فراوان با نکسوس 5 خود، اسکرین شاتی را از گوشی خود تهیه نماید.

نکسوس 5 به صورت کاملا اتفاقی، لیمویی شد!

انیمیشن بوت نسخه 5 سیستم عامل اندروید ملقب به کیک پای لیمو، مشابه نسخه کیک بستنی اندروید یعنی همان نسخه 4.0 می‌باشد. همان‌طور که گفته بودیم این نسخه هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد و دارای ایرادات ریز و درشت نرم افزاری است؛ پس خریدار را مجاب می‌کند که نسخه 4.4 سیستم عامل اندروید را برروی نکسوس 5 خود، فلش بزند.

ماجرای این گوشی، یک داستان فوق‌العاده است. دقیقا همان چیزی بود که می‌تواند امیدها را برای دیدن شوالیه کوچک اندروید با کیک پای لیمو، افزایش دهد و سببی شود که ماجرای کیت‌کت گوگل را، به فراموشی بسپاریم!  به‎راستی که دلیل گوگل برای شتاب در به‌روز کردن سیستم عامل اندروید خود چه بوده است؟! آیا اپل هم در حال آزمایش نسل 8 سیستم عامل iOS خود می‌باشد؟!

2 در مورد “نکسوس 5 به صورت کاملا اتفاقی، لیمویی شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH