تمام مشخصات گلکسی تب S4 سامسونگ پیش از رونمایی لو رفت

صحبت‌ها درباره تبلت جدید گلکسی تب اس ۴ مدت‌هاست در جریان است و با توجه به اینکه احتمال رونمایی آن در ماه‌های آینده می‌رود به نظر می‌رسد که بهترین رویداد برای معرفی آن نمایشگاه تجاری IFA در برلین آلمان باشد.

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری تب اس ۴ که انتظارات بسیار بالایی از این دستگاه می‌رفت، حالا وب‌سایت SamMobile لیستی از مشخصات کامل این تبلت را فاش کرده است که در ادامه نگاهی به آن می‌اندازیم.

تب اس ۴ احتمالا مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و رم ۴ گیگابایتی LPDDR4X و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت خواهد بود. صفحه‌نمایش این تبلت، سوپر امولد با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است که بسیار راضی کننده به نظر می‌رسد.

با وجود اینکه، دوربین‌ها در دستگاه‌های تبلت معیاری مهم برای فروش آن محسوب نمی‌شوند، اما سامسونگ از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلو آن استفاده کرده است. به احتمال زیاد و با توجه به اینکه سامسونگ تمایلی به استفاده از اسکنر اثر انگشت در تبلت‌ها ندارد شاهد یک اسکنر عنبیه چشم، درست در کنار دوربین سلفی تبلت خواهیم بود.

شاید مهم‌ترین ویژگی تبلت جدید، باتری فوق‌العاده قدرتمند ۷۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن است. این قوی‌ترین باتری‌ است که تابه‌حال در یک تبلت تب اس سامسونگ به کار رفته است. تب اس ۳ مجهز به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی بود و حتی مدل قدیمی‌تر تب اس ۲ با نمایشگر ۹.۷ اینچی از یک باتری ۵۸۷۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد. لازم به گفتن نیست که وجود این باتری، به دوام بیشتر دستگاه کمک خواهد نمود.

به‌علاوه، به نظر می‌رسد که فناوری صوتی AKG و امکان پشتیبانی از قابلیت‌های دسکتاپی DeX نیز برای گلکسی تب اس ۴ مهیا شده باشند.

در آخر باید گفت که این تبلت از امکانات استانداردی مانند پورت USB-C، نسخه پنجم بلوتوث، وای‌فای 802.11 ac نیز بهره می‌برد و دارای سیستم‌عامل اندروید ۸.۱ اوریو است.

همانطور که گفته شد، خیلی‌ها امیدوارند که در رویداد IFA 2018 از این دستگاه رونمایی شود. ما نیز امیدواریم و باید تا آن موقع صبور بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH