اسکایپ امکان ضبط تماس‌های ویدئویی در تمام سیستم عامل‌ها را فراهم می‌کند

اسکایپ قصد دارد تا ویژگی جدیدی موسوم به ضبط تماس ویدئویی را معرفی کند که البته انتظار می‌رفت مدت‌ها پیش این کار را انجام دهد.

بر اساس گزارش منتشر شده در وب‌سایت The Verge، یکی از نکات مهم این قابلیت، این است که ضبط تماس ویدئویی در تمام پلت‌فرم‌های سازگار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و همچنین این قابلیت مبتنی بر فضای ذخیره‌سازی ابری فعالیت خواهد کرد.

همان‌طور که اشاره شد این قابلیت به صورت کامل مبتنی بر فضای ابری خواهد بود و به محض این‌که فرآیند ضبط آغاز شود طرف مقابل اعلانی را دریافت خواهد کرد که به او گوش‌زد می‌کند که تماس در حال ضبط است.

گفتنی است؛ ضبط تماس در واقع تلفیقی از ویدئوی فرد مقابل به همراه هر تصاویر به اشتراک گذاشته شده در طول تماس است.

طبق گفته اسکایپ، ضبط تماس ویدیویی در تابستان سال جاری به سیستم عامل‌های ویندوز، مک، لینوکس، سیستم عامل آی‌اواس و اندروید خواهد رسید و در واقع بخشی از یک به‌روزرسانی بسیار بزرگ‌تر است که شامل ویژگی‌های مهم دیگر و برخی پیشرفت‌ها نیز خواهد بود.

احتمالا کاربران اسکایپ با افزودن گزینه ضبط تماس مجبور خواهند شد هرگونه استفاده از برنامه‌های شخص ثالث که در حال حاضر برای ضبط تماس‌ها از آن‌ها استفاده می‌کردند را متوقف کنند؛ به خصوص اگر مایکروسافت این ویژگی را به خوبی پیاده‌سازی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH