ساعت مچی هوشمند اپل در دو اندازه متفاوت برای زنان و مردان، عرضه می‌شود!

ساعت مچی هوشمند اپل در دو اندازه متفاوت برای زنان و مردان، عرضه می‌شود!

یکی از مواردی که باعث شد ساعت مچی هوشمند سامسونگ با نام Galaxy Gear مورد هجوم انتقادات گسترده منتقدان قرار بگیرد، اندازه بسیار بزرگ آن بود. این ساعت مچی واقعا بزرگ بود به خصوص اگر شما مچ دست کوچکی داشته باشید. از آن‌جایی که اپل هم مشابها برروی یک ساعت مچی هوشمند کار می‌کند، هیچ دوست ندارد که با چنین انتقادات مسخره‌ای، آزرده خاطر شود!

خب یک شایعه جدید می‌گوید که اپل به دنبال راه حلی برای این مشکل است و قصد دارد ساعت مچی هوشمند iWatch خود را در دو اندازه متفاوت – یکی برای مردان و دیگری برای زنان – طراحی نماید. البته این که چه‌ قدر این شایعه معتبر است، هنوز مشخص نیست اما گزارشات می‌گویند که ساعت آی‌واچ سامسونگ با اندازه 1.7 اینچ برای مردان و 1.3 اینچ برای زنان، عرضه خواهد شد.

این ایده از گزارشات تحلیلگری به‌نام دیوید هسیه به‌دست آمده است اما هنوز هیچ مدرک معتبری دال بر صحت این گفته وجود ندارد. از طرفی، کمپانی اپل همواره به آزمایش محصولات خود در اندازه‌های متفاوت علاقه نشان می‌دهد و ممکن است که ساعت مچی اپل فقط در یک اندازه به بازار عرضه شود.

با این حال، باور عمومی بر آن است که کمپانی اپل قصد ندارد میان محصولات خود تفاوتی قائل شود و با عرضه محصولات متنوع، شانس فروش را از آنان سلب نماید. احتمالا ساعت مچی هوشمند اپل در دو اندازه متفاوت از سال آینده روانه بازار خواهد شد و تا زمانی که مدرک قابل استنادی درباره این شایعات وجود نداشته باشد، نمی‌توانیم آینده اپل را پیش گویی نماییم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH