درآمد هواوی

هواوی در حال کار بر روی یک اسمارت‌فون با نمایشگر سوراخ شده جهت سنسور دوربین سلفی است!

بنابر گزارشات منتشر شده در رسانه‌های کره‌ای، هواوی در حال کار بر روی اسمارت‌فونی با طراحی عجیب است. این هندست می‌تواند استفاده از ناچ را پایان دهد، با این حال به نظر می‌رسد ایده هواوی بدتر از ناچ باشد!

در طراحی منتشر شده هواوی قصد دارد یک سوراخ را برای قرار دادن سنسور دوربین سلفی درون نمایشگر ایجاد کند. به این ترتیب ناچ بالای صفحه حذف شده و تنها یک حفره کوچک را در بالای نمایشگر مشاهده می‌کنیم. مطمئنا این روش مشکلات جدیدی را ایجاد خواهد کرد، به عنوان مثال نرم افزارهای شخص ثالث چگونه خود را با طراحی جدید وفق خواهند داد و یا از فضای به دست آمده در اطراف سنسور چگونه استفاده خواهد شد.

سایر سنسورها از جمله تشخیص نور و مجاورت و هم‌چنین اسپیکر تماس به بالای نمایشگر منتقل شده است. اگر بخواهیم صادقانه در رابطه با این طراحی اظهار نظر کنیم، باید بگوییم ایده‌های مورد استفاده توسط اوپو و ویوو در استفاده از دوربین سلفی به صورت پریسکوپ و یا دوربین کشویی مورد استفاده در اوپو Find X بسیار ظریف‌تر و هوشمندانه‌تر از ایده هواوی است.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که هواوی قصد دارد یک اسمارت‌فون 6.39 اینچی را در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی روانه بازار کند. این موضوع در نقشه راه منتشر شده این کمپانی رویت شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH