تایید شد: اسمارت‌فون آنر نوت ۱۰ زودتر از رویداد IFA رونمایی می‌شود

بعد از پیش‌بینی‌های زیادی که در مورد معرفی آنر نوت ۱۰ در نمایشگاه ماه آینده IFA در برلین آلمان وجود داشت، حالا این شرکت زیرمجموعه هواوی تایید کرده است که این موضوع صحت ندارد و دستگاه موردنظر به‌طور رسمی در تاریخ ۳۱ جولای رونمایی خواهد شد.

این رویداد پیش از نمایشگاه IFA و در پکن چین برگزار می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد که رویداد IFA فرصت مناسب‌تری برای عرضه گوشی جدید آنر در بازارهای مختلف اروپایی باشد که این‌گونه نیز خواهد بود. اما برای آن‌هایی که در مورد آنر نوت ۱۰ نمی‌دانند باید بگوییم که این هندست در پنل جلو دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۹ اینچی با یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی است. همچنین دوربین مشابهی در کنار یک لنز ثانویه ۱۶ مگاپیکسلی در پشت گوشی تعبیه شده است. داخل دستگاه به چیپست هشت هسته‌ای کایرین ۹۷۰ با یک رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است. دستگاه از سیستم‌عامل اندروید ۸.۱ اوریو در کنار آخرین نسخه رابطه کاربری EMUI بهره می‌برد و احتمال آپدیت آن به اندروید ۹.۰ دور از انتظار نیست.

تا الان، شرکت آنر صحبتی درباره نحوه قیمت‌گذاری گوشی پرچم‌دار بعدی خود نکرده است، با این‌حال، رنگ‌های مختلفی برای آن انتظار می‌رود. همچنین شایعاتی درباره یک نسخه خاص رولز رویس از این گوشی هوشمند وجود دارد که ممکن است قیمتی حدود ۱۵۰۰ دلار داشته باشد. اما هنوز معلوم نیست که آیا این نسخه صرفا برای بازارهای بخصوصی در نظر گرفته شده است یا نه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH