چند تصویر واقعی از گلکسی نوت 9 لو رفت!

ساعاتی پیش چند تصویر از گلکسی نوت 9 منتشر شد که طراحی مورد استفاده در این اسمارت‌فون را به خوبی نشان می‌دهد. این اولین مجموعه از تصاویر واقعی گلکسی نوت 9 است که البته شباهت بسیار زیادی با شایعات منتشر شده در رابطه با این اسمارت‌فون دارد.

این سه تصویر توسط یکی از کاربران  Samsungmobile و در وب‌سایت SlashLeaks منتشر شده است. در این تصاویر می‌توانیم بخش جلویی و پشتی گلکسی نوت 9 را مشاهده کنیم، در یکی از تصاویر نیز نمایشگر دچار ترک خوردگی شده است که از میانه نمایشگر تا سمت چپ و بالای آن ادامه دارد.

در اولین تصویر می‌توانیم بخش پشت و جلوی گوشی را به صورت هم‌زمان مشاهده کنیم. همان‌طور که مشخص است نمایشگر گوشی در حال نمایش بخش درباره تلفن همراه است. در این منو شماره مدل دستگاه SM-N960U اعلام شده است که با توجه به مدل قبلی (گلکسی نوت 9 با شماره مدل SM-N950) منطقی به نظر می‌رسد.

بخش پشتی این فبلت دقیقا همان چیزی است که در شایعات مطرح می‌شد، دوربین دوگانه مورد استفاده در این پرچم‌دار چیدمانی افقی دارد و در بخش پایینی آن می‌توانیم سنسور اثر انگشت را مشاهده کنیم. برچسب موجود در کیس پشتی نیز شماره IMEI را به نمایش می‌گذارد که منطبق با شماره اعلامی در صفحه درباره تلفن است.

سومین تصویر، گلکسی نوت 9 را در حال دریافت یک به‌روزرسانی نشان می‌دهد. اطلاعات این به‌روزرسانی به زبان چینی است اما می‌توان فهمید که شامل بسته امنیتی ماه آگوست می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH