گلکسی A6 پلاس

گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ سال آینده با اسامی جدیدی عرضه می‌شوند!

در حالی‌که به‌نظر می‌رسید سامسونگ استراتژی نامگذاری تقریبا هماهنگی برای محصولات خود ایجاد کرده است، به‌نحوی که هر سال شاهد عرضه دستگاه‌های جدیدی تحت عناوین گلکسی A۵ ،A۳ و A7 هستیم، اما اوایل امسال این شرکت کره‌ای بالاخره تصمیم گرفت با معرفی سری‌ گلکسی A6 و A8 کمی متفاوت‌تر عمل نماید. با این‌حال، اگر آخرین نشان‌های تجاری‌‌ که توسط این شرکت به ثبت رسیده‌اند صحت داشته باشد، باید انتظار تغییر دیگری در استراتژی نامگذاری این شرکت داشته باشیم.

در یک سندی که در EUIPO به ثبت رسیده و اخیرا نیز لو رفته است، سامسونگ نشان‌های تجاری A10 ،A30 ،A50 ، A70 و A90 را درخواست داده است. این موضوع نشان می‌دهد که در آینده شاهد استفاده از اعداد تک رقمی بر روی دستگاه‌های این شرکت نخواهیم بود. به‌علاوه، به‌خاطر اینکه سامسونگ تمایل زیادی به عرضه بیش از یک دستگاه گلکسی A در طول یک سال دارد، بنابراین هر کدام از این دستگاه‌ها می‌توانند نام‌های مختلفی اتخاد کنند. اگر این موضوع درست باشد، مدل پایین‌رده، احتمالا تحت نام گلکسی A10 به فروش خواهد رفت، در‌حالی‌که، نام گلکسی A90 برای گران‌قیمت‌ترین مدل رزرو خواهد شد. همچنین، درز این سند نشان‌دهنده این است که سامسونگ برنامه‌هایی برای معرفی حداقل پنج مدل جدید گلکسی A برای سال آینده دارد.

در حال حاضر، هیچ توضیح رسمی از طرف شرکت درباره دلیل این تغییر استراتژی ارایه نشده است، اما به‌نظر می‌رسد که این تغییر رویه با عرضه سری‌های گلکسی اس ۱۰ در سال بعد مرتبط باشد. به عبارتی، سامسونگ تصمیم دارد از استراتژی مشابهی که توسط هواوی و از اوایل امسال اتخاذ گردید، الگوبرداری کند و مدل‌های آتی این سری را به جای اسامی گلکسی اس ۱۱، اس ۱۲، اس ۱۳، با نام‌های گلکسی اس ۲۰، اس ۳۰ و اس ۴۰ روانه بازار نماید.

1 در مورد “گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ سال آینده با اسامی جدیدی عرضه می‌شوند!”

  1. هر بار نظر میزارم به خاطر قالب سایت یا هر چیز دیگه ای منتشر نمیشه
    …… به هر حال
    امیدوارم که سامسونگ بر خلاف GPU ضعیف در سری A8 در سال جدید گوشی های A 2019 رو با GPU قوی تر اسنپ دراگون ارائه کنه . من که خیلی دوست دارم با اسنپ دراگون 710 ارائه بشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH