امکان جستجو از طریق عکس توسط واقعیت افزوده Parts Finder در اپلیکیشن آمازون!

اپلیکیشن آمازون برای گوشی‌های آیفون اپل یک قابلیت واقعیت افزوده جدید به نام Part Finder اضافه کرده است که به شما کمک می‌کند تا اگر قصد خرید مستقیم اشیای خاصی را از طریق اپلیکیشن دارید، بلافاصله پیدا کنید. برای این کار شما با باز کردن اپلیکیشن و فشار دادن گزینه دوربین در کنار نوار جستجو وارد یک منو خواهید شد؛ Part Finder را انتخاب می‌نمایید یا اینکه می‌توانید تصویر شی‌ موردنظرتان را جستجو کنید.

برای گرفتن صحیح عکس، شما علاوه بر شی‌ مذکور به یک سکه و یک تکه کاغذ سفید نیاز خواهید داشت. سکه و وسیله موردنظر را در کنار هم بر روی کاغذ قرار دهید. این کار به منظور اندازه‌گیری سایز شی‌ است که مدنظر شماست. سپس شما باید دوربین را آن‌قدر جابه‌جا کنید تا تصویر آن وسیله، درست در وسط نمایشگر گوشی‌تان بیافتد. بعد از آنکه تصویر گرفته شده مورد پذیرش واقع شد، امکان پیدا کردن و خرید آن را از طریق اپلیکیشن آمازون خواهید داشت.

در حال حاضر این قابلیت تنها برای وسایلی مانند پیچ، مهره، بولت و واشر امکان‌پذیر است، اما آمازون تصمیم دارد که اشیای دیگری را نیز به این لیست اضافه نماید. اگر شما از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنید، خدا را شکر کنید که پیچ هرز شده ندارید، چراکه Part Finder  فعلا تنها برای سیستم‌های iOS در دسترس است!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH