فروشگاه مایکروسافت با طراحی جدید به‌روز شد

مایکروسافت در به‌روزرسانی جدید برنامه‌ مخصوص به فروشگاهش، این برنامه را با طراحی جدید و تغییرات ظاهری به روز کرده است. شاید این کمترین کاری باشد که مایکروسافت برای جلب توجه ویندوز ۱۰ می‌تواند انجام دهد.

تمرکز بر روی فروشگاه مایکروسافت یکی از مواردی است که باعث رقابت این سیستم عامل با دیگر گزینه‌های موجود در بازار خواهد شد.

صفحه‌های مخصوص برنامه‌ها و بازی‌ها دوباره طراحی شده‌اند و اکنون عناوین در هنگام اسکرول کردن به بالا حرکت کرده و در هدر باقی خواهند ماند، همچنین یک تصویر بزرگ یا تریلر ویدئویی هم برای هر برنامه یا بازی نمایش داده خواهد شد.

در بخش نظرات هم تغییراتی مشاهده می‌شود، از جمله این‌که دیگر نظرات به طور خودکار نمایش داده نمی‌شوند. نظرات در داخل یک تب در کنار بخش حداقل سیستم مورد نیاز برای برنامه جایگذاری شده‌اند و در صورت لزوم می‌توانید با رفتن به تب مورد نظر نظرات هر برنامه را مشاهده نمایید.
همچنین مایکروسافت برخی نظرات کامل و جامع در مورد برنامه و همچنین نظراتی در مورد تغییرات آپدیت جدید را هایلایت می‌کند تا سریع‌تر به آن‌ها دسترسی داشته باشید. تریلر‌ها و اسکرین‌شات‌های برنامه هم در صفحه اول نمایش داده می‌شوند.

به‌جز تغییرات بصری و تغییر در طراحی، فروشگاه مایکروسافت گزینه‌ای برای نصب برنامه‌ها از راه دور و بر روی یک سیستم دیگر را در فروشگاهش گنجانده است.
مایکروسافت این به‌روزرسانی را برای تمامی کاربران ویندوز ۱۰ عرضه می‌کند و از آنجایی که این به‌روزرسانی از سمت سرور صورت می‌گیرد، شما نیاز به نصب این به‌روزرسانی نخواهید داشت و این آپدیت به صورت خودکار در فروشگاه شما انجام می‌پذیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH