شارژر بی‌سیم جدید سامسونگ امکان شارژ همزمان گلکسی‌واچ و گلکسی‌نوت 9 را خواهد داشت

مراسم رونمایی از فبلت سامسونگ گلکسی‌نوت 9 رسما مورد تایید قرار گرفته است و بر اساس برنامه‌ریزی زمانی، این رویداد در روز 9 آگوست برگزار خواهد شد. با این وجود کمپانی کره‌ای به اسمارت‌واچ آینده خود موسوم به گلکسی‌واچ هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرده است.

بر اساس آخرین شایعات، پیش‌بینی می‌شود که هر 2 محصول پیشرفته سامسونگ به صورت هم‌زمان معرفی شوند. بنابراین احتمالا طی ماه آینده از گجت‌های گلکسی‌نوت 9 و گلکسی‌واچ رونمایی خواهد شد. اکنون به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم دارد تا همراه با این 2 دستگاه، محصول جالب دیگری موسوم به Wireless Charger Duo را معرفی نماید.

برخلاف کلیه شارژرهای بی‌سیم قبلی کمپانی، این محصول قابلیت شارژ هم‌زمان گلکسی‌واچ و گلکسی‌نوت 9 را دارد و یا حداقل آن‌طور که بسته شارژر ادعا می‌کند، حتی قادر خواهید بود تا 2 اسمارت‌فون سازگار را به صورت هم‌زمان شارژ کنید.

شارژر بی‌سیم جدید با قابلیت شارژ بی‌سیم سریع دوگانه سازگاری دارد و بر اساس شایعات با قیمت 55 پوند در بریتانیا فروخته خواهد شد. در حال حاضر هیچ‌گونه جزئیات بیش‌تری پیرامون زمان عرضه و قیمت‌گذاری این محصول در سایر مناطق اعلام نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH