گوگل قصد دارد پیکسل بوک جدید خود را در کنار گوشی‌های پیکسل 3 معرفی کند

گزارشات به دست آمده از منابع خبری حکایت از آن دارد که کمپانی گوگل قصد دارد پیکسل بوک جدید خود را در کنار گوشی‌های پیکسل 3 معرفی کند.

حدود دو ماه پیش بود که شایعاتی منتشر شد مبنی بر این‌که گوگل خود را برای رونمایی از اولین اسمارت‌واچ خود آماده می‌کند. ظاهرا قرار بر این است که این گجت پوشیدنی نیز تحت برند پیکسل تولید شده و به همراه گوشی‌های پیکسل‌ 3 معرفی شود. اما ماجرا به همین‌جا ختم نشده و اتفاقات دیگری نیز در راه است. توییت اخیر افشاگر نام آشنای حوزه فناوری یعنی ایوان بلس حاوی اطلاعاتی است که نشان می‌دهد رویداد پیش روی گوگل مهمان دیگری نیز دارد.

آن‌طور که بلس در توییتش اعلام کرده، اهالی مانتین ویو قصد دارند نسل دوم پیکسل بوک را در کنار دیوایس‌های نام برده شده معرفی کنند. ظاهرا حاشیه‌های کناری صفحه نمایش پیکسل بوک جدید کاهش یافته و درصد بیش‌تری از پنل جلویی آن به نمایشگر اختصاص یافته است. با توجه به فاصله زمانی نسبتا زیادی که تا معرفی این دستگاه باقی مانده، اعلام مشخصات آن دشوار است. با این حال انتظار داریم که این گجت سیستم عامل کروم (Chrome OS) را بر روی آخرین چیپست مبتنی بر ARM اینتل یا کوالکام اجرا کرده و از دستیار صوتی این کمپانی موسوم به گوگل اسیستنت (Google Assistant) نیز پشتیبانی کند.

گوگل معمولا گوشی‌های پیکسل را هفته اول ماه اکتبر وارد بازار می‌‌کند و احتمالا این همان زمانی است که پیکسل بوک جدید نیز آماده عرضه می‌شود. اگر خاطرتان باشد سال گذشته شاهد معرفی پیکسل‌بادهای گوگل بودیم. شواهد بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد گوگل نسخه جدید این پیکسل‌بادها را نیز با عمر باتری بهتر و بهبود پشتیبانی از ترجمه زنده معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH