ایران‌خودرو

جدیدترین طرح پیش فروش محصولات ایران‌خودرو با موعد تحویل مهر 98!

گروه خودروسازی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات خود که با عنوان طرح فیروزه‌ای از آن نام برده می‌شود، خبر داد که مشتریان می‌توانند با شرایط خاص و با موعد تحویل یکسال آتی، اقدام به خرید خودروهای این شرکت نمایند.

به گزارش آی‌تی‌رسان، گروه خودروسازی ایران‌خودرو که از جمله متهمین به احتکار خودرو توسط مجلسی‌ها محسوب می‌شود، با فشار نمایندگان اقدام به عرضه طرح‌های فروش و پیش فروش نموده که اغلب این طرح‌ها با تحویل بلند مدت بوده که از جمله، طرح فیروزه‌ای است که در سال جاری برای سومین بار تکرار می‌شود.

این طرح پیش فروش که در ابتدای سال با شرایط بسیار بهتر و با تخفیفات متنوع به مشتریان عرضه شده بود، در حال حاضر با تسهیلات و امتیازات بسیار اندک و با موعد تحویل طولانی مدت برای مشتریان قابل سفارش است.

این طرح فروش از فردا قابل ثبت نام بوده و تا زمانی که ظرفیت تعیین شده برای این طرح به اتمام برسد، ادامه خواهد داشت.

البته طبق اعلام این گروه خودروساز، در صورت وجود مشتری برای این طرح، موعد تحویل ماه‌های بعدی نیز باز خواهد شد و نیاز تمامی مشتریان برای شرکت در این طرح مرتفع خواهد شد. مشتریان می‌توانند از امکان یک‌بار صلح در این بخشنامه استفاده کرده و به نوعی نوبت خرید خود را مورد معامله قرار دهند.

طبق اعلام ایران‌خودرو، صرفا مشتریان حقیقی امکان ثبت نام در این طرح دارند و امکان سفارش برای مشتریان حقوقی و نمایندگان امکان‌پذیر نیست. قیمت نهایی خودروها پس از صدور دعوتنامه مشخص خواهد شد و مشتری می‌بایست وجه موردنیاز را در موعد مقرر تامین نماید.

پس از صدور دعوتنامه، لیست خودروهای قابل عرضه به مشتریان ارسال خواهد شد و مشتری بر اساس تمایل و سلیقه خود اقدام به انتخاب یک مورد خواهد نمود. طبق اطلاعیه صادر شده توسط این شرکت، سه موعد تحویل مرداد، شهریور و مهر 98 قابل انتخاب بوده و مشتریان متقاضی موعد مردادماه از سود 16 درصدی و سود انصراف 14 درصدی بهره‌مند خواهند شد.

همچنین دو موعد تحویل دیگر شامل 17 درصد سود مشارکت و 15 درصد سود انصراف خواهند بود. نقدینگی موردنیاز برای ثبت نام در این طرح، 15 تا 25 میلیون تومان قید شده که بدیهی است با پرداخت بالاتر، از سود مشارکت بیشتر نیز بهره‌مند خواهد شد.

گفتنی است قبل از این و در فروردین ماه، مشتریان می‌توانستند با تخفیف خرید ایرانی و تخفیف مشارکت در تولید بسیار خوب و با سود 18 درصد از این شرایط پیش فروش فیروزه‌ای استفاده کنند و به نظر می‌رسد جذابیت این طرح به تدریج از بین رفته و خاصیت آن عملا نابود شده است.

1 در مورد “جدیدترین طرح پیش فروش محصولات ایران‌خودرو با موعد تحویل مهر 98!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH