نام گوشی Mi Max 3 Pro شیائومی از لیست فبلت‌های وب‌سایت کوالکام حذف نشده است!

شیائومی در هفته گشته به صورت رسمی فبلت بزرگ Mi Max 3 را رونمایی نمود. با این حال هنوز هیچ اشاره‌ای به مدل Pro نکرده است. با اینکه از مدت‌ها قبل، گزارشاتی مبنی بر وجود این مدل به گوش می‌رسید ولی در رابطه با سرنوشت آن توضیحی داده نشده است.

شیائومی

در هر صورت اکنون خبر جدیدی منتشر شده که نام Mi Max 3 Pro هنوز هم در کارت لیست فبلت‌های تحت پشتیبانی وبسایت کوالکام به چشم می‌خورد. انتظار می‌رود بر خلاف مدل معمولی Mi Max 3 که از پردازنده اسنپدراگون 636 بهره می‌گیرد، مدل Pro مجهز به پردازنده اسنپدراگون 710 کوالکام باشد. به علاوه این احتمال نیز می‌رود که بین این دو فبلت اختلافات دیگری از لحاظ میزان حافظه و قدرت باتری وجود داشته باشد اما تا زمانی که به طور رسمی از مدل Mi Max 3 Pro نیز رونمایی نشود نمی‌توان با قطعیت در این مورد صحبت کرد.

در هر حال فعلا مدل Mi Max 3 در دسترس است و بسته به نوع تجهیزات سخت‌افزاری با قیمت‌های 250 و 295 دلار در کشور چین قابل خرید است. همانطور که احتمالا خبر دارید، شرکت شیائومی گوشی Mi Max 3 را در دو نسخه مختلف به بازار عرضه کرده است. نسخه اول با 4 گیگابایت رم و 64 حافظه داخلی و نسخه دوم که 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه دارد.

از دیگر موارد قابل اشاره در رابطه با مشخصات گوشی Mi Max 3 می‌توان به صفحه نمایش بسیار بزرگ 7 اینچی FHD+ آن اشاره نمود. همچنین دوربین دوگانه (12 مگاپیکسلی + 5 مگاپیکسلی) در پشت و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو این فبلت تعبیه شده است. جثه درشت این گوشی قطعا نیازمند یک منبع سرشار انرژی نیز هست، پس شیائومی یک باتری قدرتمند 5500 میلی‌آمپری را در دل آن قرار داده است. با اینکه فعلا این فبلت تنها در چین عرضه شده ولی به نظر می‌رسد به‌زودی در دیگر کشور‌ها نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH