تصاویر شارژر بی‌سیم دوگانه سامسونگ برای شارژ همزمان دو دستگاه لو رفت

گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ ساعت هوشمند خود را به همراه گلکسی نوت ۹ در ۹ آگوست رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود هر دو دستگاه در تاریخ یکسانی هم عرضه شوند. افشاگری‌های اخیر نشان می‌دهد که شرکت یک شارژر بی‌سیم دوگانه را توسعه داده که قادر به شارژ هر دو دستگاه به‌طور همزمان و بی‌سیم است. تصاویر دیگری از این شارژر وایرلس سامسونگ هم به‌طور آنلاین منتشر شده است.

اولین تصویر لو رفته، عکس یک باکس جدید شارژر بی‌سیم را نشان می‌داد. گفته می‌شود این باکس توانایی شارژ همزمان دو اسمارت‌فون یا یک هندست و یک ساعت هوشمند را دارد. ساعت هوشمند آینده سامسونگ ظاهرا قرار است تحت عنوان گلکسی واچ ارایه شود و نه با نام  Gear S4 که بسیاری این‌گونه تصور می‌کردند.

خود این محصول Wireless Charger Duo نامیده شده و قادر به شارژ همزمان دو دستگاه خواهد بود. حتما لازم نیست که این دو دستگاه از محصولات سامسونگ باشند بلکه هر دستگاهی که گواهی‌نامه Qi داشته باشد می‌تواند از این شارژر استفاده نماید.

پیش‌بینی می‌شود که گلکسی نوت ۹ و گلکسی واچ در تاریخ ۲۴ آگوست روانه بازار شوند و در این زمان احتمالا این اکسسوری هم در دسترس خواهد بود. قرار است قیمت شارژر جدید در زمان عرضه حدود ۹۰ دلار باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH