گوشی‌های میان‌رده ال‌جی K11 آلفا و K11 پلاس معرفی شدند

کمپانی کره‌ای ال‌جی با معرفی گوشی‌های ال‌جی K11 آلفا و ال‌جی K11 پلاس در کشور برزیل، اعضای جدیدی به اسمارت‌فون‌های میان‌رده خود اضافه کرد.

این دو دیوایس از مشخصات اصلی و بدنه‌ای مشابه برخوردارند اما در بخش حافظه و دوربین با یکدیگر متفاوت‌اند. دستگاه‌های فوق در واقع همان نسخه 2018 گوشی ال‌جی K10 هستند که با نام جدید عرضه می‌شوند. عرضه گوشی‌های ال‌جی با نامی متفاوت در دیگر مناطق جهان اتفاقی تازه نبوده و همین دیوایس در کشور ایتالیا با نام K11 شناخته می‌شود.

هر دو گجت‌ به نمایشگری 5.3 اینچی از نوع IPS LCD مجهز‌ند که نسبت تصویر 16 به 9 داشته و رزولوشن آن 1280 در 720 پیکسل است. تراشه به‌کار رفته در این مدل‌ها ساخت مدیاتک و از نوع MT6750 بوده که حداکثر فرکانس کاری آن روی 1.5 گیگاهرتز تنظیم شده است. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و حسگر اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی نیز از دیگر موارد مشابه در این دو به شمار می‌رود.

ال‌جی K11 آلفا به 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و دوربین اصلی آن رزولوشنی 8 مگاپیکسلی دارد. این در حالی است که مدل پلاس از 3 گیگابایت رم در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی است. شایان ذکر است که برای دوربین سلفی در هر دو مدل نمونه‌ای 5 مگاپیکسلی به‌کار گرفته شده است. گوشی ال‌جی K11 آلفا در رنگ‌های مشکی و طلایی با قیمت 220 یورو و مدل پلاس نیز در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی با قیمت 270 یورو عرضه می‌شود. انتظار داریم این دو اسمارت‌فون از ماه آینده میلادی روانه بازار شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH