سامسونگ گلکسی نوت ۹ احتمالا با یک ساعت هوشمند Gear S3 رایگان عرضه شود

تابه‌حال رندرهای مختلفی از گلکسی نوت ۹ منتشر شده که نشان می‌دهند این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی،‌ آبی و نارنجی عرضه خواهد شد. اما این رنگ‌ها احتمالا همه رنگ‌های این هندست نباشند. در یک رندر جدید که به‌تازگی افشا شده، تصویر یک گلکسی نوت ۹ قهوه‌ای رنگ هم در کنار مدل‌های آبی و مشکی رنگ دیده می‌شود.

این تصاویر درز کرده همچنین گوشی را در کنار اکسسوری‌های مختلفی از جمله یک جفت ایرباد Gear IconX، یک شارژر بی‌سیم و یک ساعت هوشمند Gear S3 نشان می‌دهد.

همانطور که احتمالا می‌دانید، سامسونگ معمولا گوشی‌های پرچم‌دار خود را در کنار هدایای رایگان به فروش می‌رساند. برای نمونه، سال گذشته گلکسی نوت ۸ را با یک دوربین Gear 360 یا یک حافظه میکرو SD ارایه کرد. بنابراین امکان دارد که اکسسوری‌هایی که در تصویر ملاحظه می‌کنید به‌همراه نوت ۹ و بدون هزینه اضافی عرضه شوند.اگر این موضوع صحت داشته باشد، مشتریان احتمالا مجبور باشند بین ساعت Gear S3، ایرفون‌های Gear IconX یا دستگاه شارژ بی‌سیم یکی را انتخاب نمایند. به‌نظر می‌رسد که Gear S3 با قیمت حدود ۲۷۹ دلار با ارزش‌ترین هدیه در این بین باشد.

همچنین شنیده شده که در اروپا قیمت‌های گلکسی نوت ۹ از حدود ۱۰۰۰ یورو شروع خواهند شد. این بدین معنی است که می‌توان انتظار قیمتی حدود ۱۰۰۰ دلار را برای این هندست جدید در آمریکا داشت. اما با این‌حال، هدایای ارایه شده در کنار این اسمارت‌فون مسلما می‌توانند چنین قیمت‌های بالایی را برای مشتریان قابل تحمل‌تر سازند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH