آنر 9N با طراحی ناچ استایل و دوربین دوگانه معرفی شد

هنوز چند روز بیش‌تر از معرفی گوشی آنر 9i نمی‌گذرد. با این حال چینی‌ها این دیوایس را در کشور هند تحت نام آنر 9N و به طور انحصاری برای Flipkart معرفی کردند.

همان‌گونه که بیان شد، این دیوایس در واقع همان گوشی آنر 9i بوده که تنها تفاوت بین این دو به پیکربندی جدید حافظه در گوشی آنر 9N مربوط می‌شود. نمایشگر گجت فوق هم‌چنان اندازه‌ای 5.84 اینچی داشته و رزولوشن آن 2280 در 1080 پیکسل یا همان فول اچ‌دی پلاس است. در قسمت بالایی این پنل LCD می‌توان ناچ یا همان بریدگی مرسوم بالای نمایشگر این روزهای اسمارت‌فون‌ها را مشاهده کرد.

قلب تپنده آنر 9N را تراشه کایرین 659 شکل می‌دهد که به وسیله 3 یا 4 گیگابایت رم همراهی می‌شود. برای مدل‌های دارای رم 3 گیگابایتی تنها یک پیکربندی با 32 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده اما برای نسخه‌های مجهز به رم 4 گیگابایتی می‌توان از بین 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی یکی را انتخاب کرد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند در صورت نیاز حجم فضای ذخیره‌سازی را به وسیله درگاه کارت حافظه افزایش دهند. ناگفته نماند که کاربران در صورت انجام این کار باید قید استفاده از سیم‌کارت دوم را بزنند.

در پنل پشتی دوربین دوگانه‌ای دیده می‌شود که سنسور اصلی آن رزولوشنی 13 مگاپیکسلی داشته و سنسور دوم که تنها برای سنجش عمق و کمک به سنسور اصلی کاربرد دارد، وضوح 2 مگاپیکسلی دارد. کمی پایین‌تر از این دوربین‌ها هم می‌توان حسگر اثر انگشت دایره‌ای شکل مرسوم را مشاهده کرد. دوربین سلفی نیز نمونه‌ای 16 مگاپیکسلی است که در قسمت برش خورده نمایشگر جای گرفته است. یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز این دستگاه را تامین خواهد کرد و هدایت این مجموعه را اندروید 8 اوریو با رابط کاربری EMUI 8.0 بر عهده خواهد داشت.

گوشی آنر 9N در رنگ‌های بنفش لاوندری، آبی Robin Egg، آبی یاقوتی و مشکی نیمه‌شب عرضه شده و همان‌گونه که اشاره شد، منحصرا توسط Flipkart توزیع می‌گردد. برای مدل 32 گیگابایتی این دیوایس قیمتی حدود 174 دلار در نظر گرفته شده است. این در حالی است که مدل‌های 64 و 128 گیگابایتی به ترتیب ارزشی حدود 203 و 261 دلاری دارند. فروش رسمی این اسمارت‌فون از هفته آینده آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH