باگ جدید در گوشی‌های پیکسل: نوار گوگل سرچ در صفحه هوم، هیستوری‌ها را نشان نمی‌دهد!

بسیاری از کاربران گوشی پیکسل اخیرا درباره نوار گوگل سرچ در صفحه هوم شکایت‌های زیادی داشته‌اند. ظاهرا نوار مذکور هیستوری جستجوی‌های قبلی کاربر را لیست نکرده و یا با تایپ یک یا دو کلمه پیشنهادهایی را به وی ارایه نمی‌کند. به‌نظر می‌رسد این موضوع باگی است که همه مدل‌های پیکسل را تحت تاثیر قرار داده است. حتی ریبوت گوشی هم کارساز نیست. اما گویا یک نفر در ردیت راه‌حلی برای این مشکل در گوشی پیکسل 2 ایکس‌ال خود پیشنهاد داده است.

این روش ممکن است در همه مدل‌ها کار نکند، اما این کاربر با فعال کردن گوگل فید در داخل لانچر پیکسل، مشکل پیشنهادها را در نوار جستجوی گوگل حل کرده است. معمولا کسی دوست ندارد که گوگل فید گوشی با لمس صفحه هوم از چپ به راست در دسترس باشد، اما اگر از نوار گوگل سرچ برای پیدا کردن و نصب اپلیکیشن استفاده می‌کنید، شاید با پرداخت هزینه مختصری بتوانید گزینه پیشنهادات جستجو را به گوشی خود بازگردانید.

این باگ بر روی مدل‌های پیکسلی که با اندروید اوریو و اندروید P نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان ۴ کار می‌کنند، مشاهده شده است. خوشبختانه گوگل این انتقادات را شنیده و در حال ارایه پچ لازم برای آن است. باید اشاره کنیم که این مشکل تنها در نوار جستجوی صفحه هوم ظاهر می‌شود، اما در مورد اپلیکیشن گوگل این‌گونه نیست و شما به‌راحتی می‌توانید از همه امکانات جستجوی آن استفاده نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH