انتشار یک تصویر جدید از گلکسی نوت ۹ وجود جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و دکمه بیکسبی را تایید می‌کند

اگر شما هم یکی از طرفداران سری‌های نوت هستید و برای خرید آن لحظه شماری می‌کنید، در ادامه شما را با جزییاتی از این گوشی آشنا می‌کنیم که به احتمال زیاد تابه‌حال چیزی درباره آن نمی‌دانستید.

اخیرا تصاویر بسیار زیادی از گلکسی نوت ۹ به بیرون درز کرده‌ که قاب‌های جلو و پشت هندست را به نمایش گذاشته‌اند، اما تعداد کمی از آن‌ها به محل واقعی قرار گرفتن پورت‌ها و دکمه‌های مختلف در لبه‌های دستگاه اشاره کرده‌اند. تصویر زیر تایید می‌کند که سامسونگ همچنان از جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری در نوت ۹ استفاده کرده که می‌توان آن را در لبه پایینی و نزدیک پورت شارژ USB پیدا کرد.

همچنین لبه سمت چپ گوشی در بردارنده یک دکمه بیکسبی است. با در نظر گرفتن اینکه سامسونگ قبلا اعلام کرده بود که نسخه ارتقا یافته بیکسبی ۲.۰ را با گلکسی نوت ۹ معرفی خواهد کرد، این موضوع شاید سورپرایز چندانی محسوب نشود. در پایین دکمه بیکسبی، دو دکمه تنظیم صدا نیز قرار دارند.

اما به نظر می‌رسد در لبه سمت راست گوشی از هیچ دکمه یا پورتی استفاده نشده است. در لبه پایینی علاوه بر پورت شارژ USB و جک هدفون، شاهد حضور یک میکروفون، یک لوداسپیکر کوچک و یک S Pen بلوتوثی رنگی هستیم.

New picture confirms Samsung Galaxy Note 9 comes with headphone jack and Bixby button

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH