آخرین کلیپ تبلیغاتی جذاب آی‌فون 10، چیپست A11 اپل را سوژه قرار داد

اپل طی یک سال اخیر برای گوشی جنجالی آیفون 10 خود چندین ویدیو کلیپ تبلیغاتی جذاب تولید کرده که در اغلب آنها توجه خود را معطوف به معرفی بیشتر قابلیت تشحیص چهره یا همان Face ID نموده است. حتی در تبلیغ مربوط به پرداخت از طریق گوشی‌های آیفون 10، نشان می‌دهد که چطور می‌توان عملیات پرداخت را تنها با یک نگاه و به سرعت انجام داد.

اپل

اما اخیرا شرکت اپل یک تیزر تبلیغاتی شصت ثانیه‌ای را برای چیپست بایونیک A11 خود منتشر کرده است. در حقیقت این تبلیغ جدید حداقل برای اکثر کاربران آمریکایی کمی غیر عادی است زیرا شرکت اپل معمولا تیزر‌های آیفون را برای طیف خاصی از علاقه‌مندان به فناوری‌های گوشی‌های موبایل تولید نمی‌کند. به همین خاطر اکنون عموم هیچ نظری در مورد این تبلیغ جدید ندارند و در واقع نمی‌دانند برای چه چیزی ساخته شده است و چندان از هدف اصلی اپل برای ساخت و انتشار این تیزر تبلیغاتی سر در نمی‌آورند.

در هر حال از طرف دیگر اپل نیز احتمالا از ساخت این کلیپ هدفی را دنبال می‌کند و پیامی را در آن نهفته است که به اعتقاد شرکت عموم کاربران می‌توانند آن را دریافته و منظور اهالی کوپرتینو را از استفاده کلمه Chip متوجه شوند. به علاوه نام‌گذاری این تیزر تبلیغاتی نیز قسمت عجیب‌تر ماجرا است. اپل برای تبلیغ خود از عنوان رها کننده (Unleash) استفاده نموده است!

در این تبلیغ جذاب که دست‌کمی از فیلم اکشن و قهرمانانه انتقام‌جویان شرکت مارول ندارد، پسر جوانی در حال انجام بازی Vainglory 5V5 بر روی گوشی آیفون خود است ولی ناگهان نبرد‌های بازی به واقعیت بدل می‌گردد و او درگیر مبارزه با شخصیت‌های خبیث بازی در خیابان می‌شود. در همین حین غول شیطانی بازی ظاهر شده و پسر مبارز آیفون به دست ما، با آزاد کردن نیروی درونی خود به نبرد با این هیولای عظیم‌الجثه ادامه می‌دهد. اما چرا؟

اپل

شاید جواب این سوال به عنوانی که اپل برای کلیپ تبلیغاتی خود برگزیده است بر می‌گردد، رها کننده! در این نبرد مهیج و شدید، اینطور به نظر می‌رسد که پسر جنگجو ناگهان قدرت شگفت‌انگیز چیپست بایونیک A11 که اپل طراحی کرده است را آزاد می‌کند تا برای کمک به او و شکست دادن این موجود وحشتناک وارد عمل شود و سرانجام نیز با کمک هم موفق به نابودی آن می‌شوند.

تمام کلیپ‌های تبلیغاتی که اپل در سال جاری منتشر کرده است از یک تم جذاب و پر هیجان برخوردارند ولی می‌توان سرگرم‌کننده‌ترین تبلیغ گوشی آیفون را مربوط به تبلیغ آیفون 6 دانست که با استفاده از حضور شخصیت‌های مشهور و محبوب مانند جیمی فالون و جاستین تیمبرلیک به یک کلیپ به یاد ماندنی تبدیل شد. شاید بهتر باشد از این به بعد برای گذراندن اوقات فراغت و کمی استراحت و تفریح به تماشای مجموعه کلیپ‌های تبلیغاتی شرکت اپل بنشینیم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH