سامسونگ مدت زمان ضبط ویدیوهای سوپر اسلوموشن در گلکسی نوت ۹ را تا دو برابر افزایش می‌دهد

با وجود اینکه به نظر می‌رسد سامسونگ در ظاهر بیرونی گلکسی نوت ۹ ارتقاهای چندان زیادی اعمال نکرده باشد، اما احتمالا از بعد نرم‌افزاری و سخت‌افزار داخلی شاهد بهبودهای قابل‌توجهی در آن خواهیم بود، که یکی از آن‌ها در رابطه با دوربین این دستگاه است.

فوریه امسال سامسونگ حالت سوپر اسلوموشن را برای دوربین گوشی‌های گلکسی اس۹ و اس۹ پلاس ارایه کرد که اجازه ضبط ویدیوهایی با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن ۷۲۰p را می‌داد. هرچند این ویژگی بسیار جالب‌توجه بود، اما امکان ضبط تنها ۰.۲ ثانیه از یک ویدیو با آن سرعت وجود داشت. اما به گفته یک منبع آگاه، سامسونگ تصمیم دارد تا این محدودیت زمانی را بهبود داده و در گلکسی نوت ۹ آن را به ۰.۴ ثانیه افزایش دهد، که در واقع ۲ برابر آن‌چیزی خواهد بود که در سری گلکسی اس۹ وجود داشت.

در رابطه با رزولوشن تصاویر ضبط شده، این شرکت کره‌ای ظاهرا برنامه‌ای برای ارتقای آن به ۱۰۸۰p در گلکسی نوت ۹ ندارد. بنابراین با این حساب، سونی اکسپریا XZ2 و احتمالا اکسپریا XZ3 در این مورد دست بالا را نسبت به دستگاه جدید سامسونگ خواهند داشت. از طرفی هنوز معلوم نیست آیا سامسونگ می‌خواهد به‌روزرسانی جدیدی برای گلکسی اس۹ و اس۹ پلاس ارایه کند یا نه؛ چرا که سری گلکسی اس۹ و گلکسی نوت ۹ با وجود تفاوت‌هایی که باهم دارند، اما از دوربین‌های مشابهی بهره می‌برند.

اگر سامسونگ تصمیمی برای این کار داشته باشد، به احتمال زیاد آن را در تاریخ ۹ آگوست یعنی همزمان با رونمایی از گلکسی نوت ۹ اعلام خواهد کرد. بنابراین، امیدواریم که این موضوع در همان تاریخ و در کنار معرفی لاین‌آپ تبلت جدید این شرکت و ساعت‌های گلکسی واچ آن اتفاق بیافتد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH