مشخصات گلکسی تب A2 XL سامسونگ لو رفت: تبلتی ارزان قیمت با یک باتری فوق‌العاده!

با وجود اینکه گلکسی تب A2 ایکس‌ال، تبلتی در حد و اندازه‌های تبلت بالارده گلکسی تب اس۴ نیست، اما باید انتظار فروش خوبی از آن داشته باشیم. درباره قیمت این دستگاه هنوز چیزی مشخص نشده است. با این‌حال، اخیرا اطلاعاتی درباره این محصول پایین‌رده افشا شده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

گلکسی تب A2 ایکس‌ال، در دو نسخه ارایه می‌شود که یکی از آن‌ها تنها قابلیت وای‌فای داشته و دیگری از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند، که البته این نسخه دوم از مدل قبلی ارزان‌تر است. این دستگاه قرار است از یک صفحه‌نمایش ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بهره ببرد.

از نظر امکانات داخلی، تبلت جدید سامسونگ به یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۵۰ و رم ۳ گیگابایتی و حافظه ۳۲ گیگابایتی (قابل ارتقا) مجهز است. در مورد دوربین‌ها نیز، می‌توان به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت آن و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

منبع تغذیه تبلت، یک باتری بزرگ ۷۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که دارای قابلیت شارژ سریع بوده و در نتیجه زمان صرف شده برای شارژ دوباره آن به نحو چشمگیری کاهش خواهد یافت. سیستم‌عامل مورد استفاده در آن اندروید ۸.۱ اوریو است، اما شاهد حضور دکمه فیزیکی هوم و حسگر اثر انگشت در این دستگاه نخواهیم بود.

هنوز درباره امکان رونمایی آن در تاریخ ۹ آگوست در کنار گلکسی نوت ۹ و گلکسی تب اس۴ اطلاع دقیقی در دست نیست، اما این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ برای معرفی آن تا نمایشگاه IFA 2018 در ماه سپتامبر امسال صبر کند.
Samsung Galaxy Tab A2 XL full specs list leaks ahead of launch

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH