نوکیا ۹

گزارش مالی HMD Global در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸

به گزارش موسسه پژوهشی Counterpoint، اچ‌ام‌دی گلوبال، تنها ۱۸ ماه پس از عرضه اولین اسمارت‌فون‌های برند نوکیا، توانسته در سه ماهه دوم امسال با کسب جایگاه نهم، در میان ده شرکت برتر سازنده گوشی هوشمند قرار بگیرد.

بنابر این گزارش، اچ‌ام‌دی گلوبال در این بازه زمانی با بارگیری ۴.۵ میلیون دستگاه، پشت‌سر لنوو با ۹.۹ میلیون دستگاه جای گرفته است. هرچند این شرکت در مقایسه با سایر برنده‌ها فروش چندان زیادی نداشته است، اما بارگیرهای آن، بیش از دو برابر تعداد دستگاه‌هایی است که توسط سونی به فروش رسیده است. همچنین موسسه کانترپوینت، در میزان فروش یک سال گذشته، رشد ۷۸۲ درصدی را برای این شرکت محاسبه کرده که اگر این رقم را با رشد ۴۱ درصدی هواوی مقایسه کنیم، متوجه میزان رشد باورنکردنی این شرکت می‌شویم.

در این بررسی، برندهایی که رشد نسبتا قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند، شرکت‌های چینی شیائومی و تکنو هر کدام به ترتیب با ۴۳ و ۵۹ درصد معرفی شده‌اند. هر چند گزارش مذکور وان‌پلاس را جز ده تای اول لیست نکرده، اما آن را جز یکی از شرکت‌هایی برشمرده که سریع‌ترین رشد را در طول سه ماهه دوم داشته‌اند.

در طرف مقابل، برند‌هایی که شاهد بیشترین کاهش در میزان بارگیری‌های خود بوده‌اند، به ترتیب ال‌جی با ۲۳ درصد و لنوو با ۸ درصد کاهش مورد اشاره قرار گرفته‌اند. موسسه کانترپوینت، سونی را جز شرکت‌هایی لیست کرده که بدترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشته‌ است.

1 در مورد “گزارش مالی HMD Global در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH