سامسونگ با انتشار یک رندر رسمی از گلکسی نوت ۹، شایعات درباره طراحی جدید دوربین این گوشی را تایید کرد

سامسونگ بالاخره به همه ابهامات و شایعات درباره نام گلکسی نوت جدید این شرکت و همچنین بازطراحی دوربین پشت آن پایان داد. شرکت با انتشار یک رندر رسمی از این دستگاه و قلم S Pen همراه آن، ضمن تایید طراحی جدید دوربین پشت گوشی، رسما اعلام کرد که این پرچمدار با عنوان گلکسی نوت ۹ ارایه خواهد شد.

رندر جدید، تنها در وب‌سایت نیوزلندی سامسونگ به نمایش گذاشته شده و در کنار آن یک گزینه غیرفعال پیش‌سفارش نیز مشاهده می‌شود. تصویر نشان داده شده، یک مدل آبی رنگ با S Pen زرد رنگ است. پیش از این، گزارش شده بود که این مدل احتمالا تنها نسخه‌ای است که در آن، استایلوس و دستگاه رنگ‌های متفاوتی دارند؛ به عبارت دیگر، نوت ۹ مشکی رنگ با S Pen مشکی و مدل قهوه‌ای رنگ با قلم هم‌رنگ خود و… عرضه می‌شوند.

اما در وب‌سایت این شرکت برای مشتریان آمریکایی، صرفا گزینه‌ای برای رزرو یک گلکسی نوت جدید، بدون آنکه نام دستگاه مشخص شده باشد، قابل دسترس است. این‌کار به معنای پیش‌سفارش نیست و مشتریان مجبور هستند که برای خرید قطعی آن، در تاریخ ۹ آگوست به وب‌سایت سامسونگ مراجعه نمایند.

احتمال داده می‌شود، قیمت‌های این هندست از حدود ۹۰۰ الی ۹۵۰ دلار (برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی) شروع شده و تا ۱۲۰۰ دلار (برای مدل ۵۱۲ گیگابایتی) ادامه داشته باشد. برای اینکه بیشتر درباره گلکسی نوت ۹ و شایعات حول‌و‌حوش آن بدانید، می‌توانید به گزارش‌ قبلی ما در این‌جا و این‌ بررسی نگاهی بیندازید.

Samsung unveils the Galaxy Note 9 early, confirms redesigned rear camera

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH