مشخصات هواوی میت 20 لایت توسط TENAA منتشر شد

هواوی در حال توسعه نسخه لایت میت 20 است و گفته می‌شود این هندست در پاییز پیش رو به صورت رسمی معرفی و روانه بازار خواهد شد. تاکنون اطلاعات زیادی از این هندست در دسترس نبود با این حال در چند روز گذشته تصاویر و مشخصاتی از آن منتشر شد. به‌تازگی رگولاتوری چین یا همان TENAA تصاویر و مشخصات این اسمارت‌فون را منتشر کرده است. این فبلت از نمایشگری طویل و غیر معمول استفاده می‌کند که با یک باتری بزرگ و هم‌چنین چیپست کایرین 710 همراهی می‌شود.

در لیست منتشر شده توسط TENAA به چیپست مورد استفاده در این اسمارت‌فون اشاره نشده است با این حال از آن‌جا که این پردازنده، 8 هسته با سرعت 2.2 گیگاهرتز دارد می‌توان حدس زد که چیپست به کار رفته در میت 20 لایت همان کایرین 710 خواهد بود که در نوا 3i نیز استفاده شده است.

نمایشگر مورد استفاده در این هندست 6.3 اینچی است که وضوح آن 2340 در 1080و نسبت تصویر آن 19.5 به 9 خواهد بود و با دقت در تصاویر مشخص می‌شود که این نمایشگر در بخش بالایی خود یک برش را میزبانی خواهد کرد. البته استفاده از ناچ برای این کمپانی چینی چندان عجیب نیست زیرا هواوی تاکنون اسمارت‌فون‌های زیادی را با برش نمایشگر روانه بازار کرده است. هدایت کننده این مجموعه سخت‌افزاری اندروید 8.1 است که به وسیله رابط کاربری EMUI 8.1 شخصی سازی شده است.

رم مورد استفاده در هواوی میت 20 لایت، 6 گیگابایتی است که با 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. در بخش تصویربرداری این اسمارت‌فون نیز می‌توانیم دوربین دوگانه 20 + 2 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم. در بخش تصویربرداری سلفی نیز از یک سنسور دوگانه 24 +2 مگاپیکسلی استفاده شده است که سنسور دوم تنها به منظور تشخیص عمق به کار می‌رود. باتری مورد استفاده در هواوی میت 20 لایت 3650 میلی آمپر ظرفیت دارد که البته ممکن است رگولاتوری چین در محاسبه این عدد دچار خطا شده باشد.

هواوی میت 20 لایت در ابعاد 158.3 در 75.3 در 7.6 میلی‌متر و وزن 171 گرمی روانه بازار می‌شود. در تصاویر تاکنون تنها نسخه مشکی رنگ را مشاهده کرده‌ایم با این حال امیدواریم این اسمارت‌فون در رنگ‌های جذاب Aurora Blue و Sakura Pink نیز معرفی شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH