کیبوردهای گیمینگ

بهترین کیبوردهای گیمینگ موجود در بازار را بشناسید (مرداد ماه ۹۷)

برای این‌که یک گیمر شوید، به دیوایس‌هایی نیاز دارید تا بازی‌ها را به‌صورت حرفه‌ای تجربه کنید. یکی از این لوازم، کیبوردهایی است که مخصوصا برای خوره‌های گیم طراحی شده. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین‌های آن‌ها را معرفی کنیم.


ام‌اس‌آی Vigor GK40

کیبوردهای گیمینگ

ام‌اس‌آی همیشه محصولاتی مناسب گیمرها عرضه می‌کند و در این زمینه تجربه‌های فراونی را کسب کرده است. پس بعید نیست این دیوایس نیز مانند دیگر گجت‌ها از کیفیت بالایی برخوردار باشد. چراغ‌های جذابی برای کیبورد در نظر گرفته‌ شده‌اند تا ظاهر گیرایی داشته باشد و هم‌چنین کلیدها در فضای تاریک قابل مشاهده باشند. طراحی دل‌چسب برای یک صفحه‌کلید بسیار مهم است. این موضوع هم فقط با پیروی از دیزاین ارگونومیک صورت می‌گیرد. Vigor GK40 دارای این ویژگی است و دست‌تان به راحتی روی آن قرار گرفته و کار با کلیدها بسیار ساده است. افکت‌هایی هم برای نور پس‌زمینه در نظر گرفته شده‌اند. در نتیجه آزادی زیادی در تغییر عناصر و رنگ‌ها دارید و به‌طور کل، می‌توانید سلیقه شخصی خود را روی کیبورد اعمال نمایید. وقتی نمی‌خواهید از جلو کامپیوتر بلند شوید و در عین حال آبی بنوشید، باید کیبوردتان در برابر مایعات مقاوم باشد. خوش‌بختانه Vigor GK40 آب شیرین را تحمل می‌کند و مشکلی در عملکردش به وجود نمی‌آید. برای این‌که حس فشار دادن کیبوردهای مکانیکی القا شود، تولیدکننده از کلیدهای مخصوصی از نوع Membrane بهره برده که به لطف قابلیت ANTI-GHOSTING برای بازی بسیار مناسب هستند.

قیمت: ۴۵۰ هزار تومان

ایسوس Cerberus Arctic

کیبوردهای گیمینگ

اگر با کالاهای دیجیتال آشنا باشید، پس حتما نام ایسوس به گوش‌تان خورده است. این برند در زمینه موبایل‌ها، انواع کامپیوترها و لوازم جانبی مهارت دارد. با نگاه اول به این مدل، سریعا متوجه دیزاین خاص و متفاوت آن خواهید شد. این طراحی کاربران را جذب کرده و ارگونومیک است. چراغ‌های پس‌زمینه هم از یاد نرفته‌اند. به این ترتیب مشکلی در کار کردن با صفحه‌کلید در شرایط تاریک نخواهید داشت. گذشته از این، کلیدهایی کاربردی در قسمت بالایی دیوایس به چشم می‌خورند. در نتیجه بسیاری از کارها را می‌توانید با همین کلیدها انجام دهید و نیازی به استفاده از ماوس نخواهید داشت. جالب است بدانید در بدنه بخش‌هایی در نظر گرفته‌ شده‌اند تا دست‌تان را در آن‌جا قرار دهید و رفع خستگی کنید. این موضوع برای گیمرها که ساعت‌های طولانی به بازی کردن می‌پردازند، بسیار مهم است. با توجه به قیمت دستگاه، کلیدها عمر زیادی دارند و لمس آن‌ها حس خوبی به کاربر می‌دهد. هم‌چنین کیبورد ایسوس کوچک‌ترین تداخلی در گیم ایجاد نمی‌کند و سرعت پاسخ‌گویی مناسبی دارد.

قیمت: ۴۵۰ هزار تومان

رپو V110

کیبوردهای گیمینگ

با خرید این دیوایس، مجموعه‌ای کامل دریافت خواهید کرد. هم یک کیبورد گیمینگ نصیب‌تان می‌شود و هم یک ماوس مناسب بازی دریافت می‌کنید. کمپانی رپو سال‌هاست در زمینه لوازم جانبی فعالیت دارد و دستگاه‌های جذابی را به بازار ارایه می‌نماید. در واقع نورهای پس‌زمینه نقشی اساسی در محبوبیت یک صفحه‌کلید مخصوص بازی ایفا می‌کنند. سازنده کاملا به این موضوع واقف است و از لامپ‌های متنوعی در زیر کلیدها بهره برده است. به این ترتیب نه‌تنها مشکلی در کار کردن با کیبورد در هنگام شب نخواهید داشت، بلکه حس داشتن یک کیبورد حرفه‌ای را تجربه خواهید کرد. کلیدهای مخصوصی برای ساختن این دستگاه به کار رفته‌اند. به‌عنوان مثال همه آن‌ها از قابلیت ANTI-GHOSTING سود می‌برند که سرعت پاسخ‌گویی را بالا می‌برد و تداخلی در روند بازی نمی‌بینید. دیزاین ارگونومیک باعث می‌شود کیبورد کاربر را خسته نکند. این مسئله برای گیمرها که ساعت‌های زیادی به بازی مشغول هستند، بسیار ضروری است. برای همین رپو قسمت‌هایی را در نظر گرفته تا دست‌تان را در آن‌جا قرار دهید تا چند دقیقه‌ای استراحت کند. گذشته از این، لمس و فشار دادن کلیدها نیز لذت‌بخش است. ناگفته نماند می‌توانید برطبق سلیقه خود نور پس‌زمینه را تغییر دهید.

ماوس مجموعه هم جای تامل دارد. این دستگاه ارگونومیک بوده و دست کاربر بدون مشکل بر رویش قرار می‌گیرد. نورپردازی هم از یاد نرفته و شاهد رنگ‌های جذابی هستیم. با کمک ماوس اختصاصی رپو این امکان را دارید تا میزان DPI را براساس شرایط تنظیم کرده تا عملکرد دیوایس بهتر شود.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

جنیوس Scorpion-KMH200

کیبوردهای گیمینگ

به‌طور کلی تولیدکنندگان سعی می‌کنند که با دادن قابلیت‌های بیش‌تر، ارزش خرید محصول خود را بالا ببرند. اگر شما هم به خرید چنین پک‌هایی علاقه‌مندید، باید به فکر خرید این کیبورد باشید. در حقیقت شما با خریداری این صفحه‌کلید گیمینگ جنیوس، هدستی جذاب دریافت خواهید کرد و هم ماوسی مخصوص بازی. کلیدهای خاصی در کیبورد به نوعی بولد شده‌اند. سازنده قصد داشته با استفاده رنگی متفاوت با بدنه، نور پس‌زمینه را تداعی کند که تا حدی موفق بوده است. با این حال حضور هدست، ماوس و قیمت پک، این کمبود را کاملا توجیه می‌کند. ماوس از دقت قابل قبولی برخوردار است و مشکلی در پروسه بازی به وجود نمی‌آورد. به این ترتیب تمام حرکات شخصیت‌ها به سرعت انجام گرفته و سرعت پاسخ‌گویی حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید برای مک خود یک کیبورد و ماوس خریداری نمایید، حتما این مورد را مد نظر داشته باشید. از آن‌جا که محصول جنیوس از نسخه‌های مختلف MacOS و همین‌طور ویندوز پشتیبانی می‌نماید. شنیدن موسیقی در هدست مجموعه لذت‌بخش است و به لطف سیم پارچه‌ای لزومی ندارد وقت‌تان را برای باز کردن گره‌ تلف کنید.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان 

گرین GK403

کیبوردهای گیمینگ

اگر مایل به پرداخت مبلغ زیادی برای خرید کیبورد گیمینگ نیستید، حتما این مدل را در سبد خرید خود قرار دهید. کمپانی گرین سال‌هاست در حوزه‌های مختلف حضور دارد و تجربه‌های زیادی را کسب کرده است. به این ترتیب بعید نیست محصولات شرکت از ارزش خرید بالایی برخوردار باشند. در حقیقت چراغ پس‌زمینه برای کیبوردهای مخصوص بازی مشخصه‌ای بارز محسوب می‌شود. خوش‌بختانه GK403 از این قابلیت ضروری بهره‌مند است و در هنگام شب مشکلی با آن نخواهید داشت. در عین حال جذابیت صفحه‌کلید افزایش یافته است. با این‌که قادر به تغییر رنگ نیستید، ولی امکان تعیین شدت نور فراهم شده است. پس می‌توانید در شرایط مختلف نور را کم یا زیاد کنید تا مثلا حواس‌تان پرت نشود. کلیدها عمر بالایی دارند و مدت زیادی کیفیت اولیه خود را حفظ می‌کنند. با خرید GK403 یک کیبورد ارگونومیک دریافت خواهید کرد که حتی جایی برای استراحت دست‌های‌تان دارد.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH