ال‌جی Q8 مدل ۲۰۱۸ با یک نمایشگر بزرگ ۶.۲ اینچی معرفی شد

در ماه مه امسال، ال‌جی از اسمارت‌فون‌های ۳گانه Q7 که در واقع جایگزین‌های ارزان قیمتی برای  Q7 ThinQ بودند، رونمایی کرد.

حالا امروز نیز این شرکت کره‌ای در یک کنفرانس مطبوعاتی، گوشی ال‌جی Q8 مدل ۲۰۱۸ را به‌عنوان نسخه ارزان‌تر V35 ThinQ معرفی نمود. این هندست جدید از یک نمایشگر بزرگ ۶٫۲ اینچی فول‌ویژن بهره برده و به‌همراه یک استایلوس عرضه می‌شود.

LG announces the Q8 (2018) with 6.2” screen and stylus

این دستگاه همچنین به یک چیپست اسنپ‌دراگون ۴۵۰ با معماری ۱۴ نانومتری مجهز شده که شامل یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتز است. ترکیب حافظه آن ۶/۶۴ گیگابایت بوده و حافظه میکرو اس‌دی آن نیز تا ۲ ترابایت قابلیت ارتقا دارد.

ال‌جی که عادت به تعبیه لنزهای واید در دستگاه‌های پرچمدار خود دارد، متاسفانه در این گوشی از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با فناوری PDAF استفاده کرده است. اما نگران نباشید، برای اینکه دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی آن، سوپر واید (۱۰۰ درجه) بوده و امکان گرفتن عکس سلفی با همه دوستان‌تان را برای شما مهیا خواهد کرد.

این هندست علاوه بر مجهز بودن به یک جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری، پورت USB-C، بلوتوث و همه استانداردهای مدرن Wi-Fi 802.11، موفق به دریافت استانداردهای IP68 (مقاومت در برابر آب و گرد و غبار) و MIL-STD 810G (مقاومت در برابر سقوط) نیز شده است.

LG announces the Q8 (2018) with 6.2” screen and stylus

ال‌جی Q8 مدل ۲۰۱۸، دارای ابعاد ۸.۴ در ۷۷.۷ در ۱۶۰.۱ میلی‌متر است و از یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی که با نسخه ۳.۰ فناوری شارژ سریع (QC) سازگار است، تغذیه می‌کند. مدیر واحد موبایل شرکت ال‌جی در این‌باره گفته: این گوشی جایگزین مناسبی برای اسمارت‌فون‌های میان‌سایز هم‌رده خود خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید، آیا این اسمارت‌فون جدید که در ۲ رنگ مشکی و آبی و با قیمت حدود ۴۸۰ دلار روانه بازار می‌شود، می‌تواند انتظارات مشتریان را برآورده سازد یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH