حداقل‌های سخت‌افزاری موردنیاز برای بازی فورتنایت بر روی گوشی‌های اندرویدی

به غیر از گلکسی نوت 9 که انحصار دسترسی اولیه به بازی فورت‌نایت را خواهد داشت، شرکت اپیک گیمز همچنین لیستی از اسمارت‌فون‌هایی را که سازگار با این بازی خواهند بود، منتشر کرد. تنوع هندست‌های اندرویدی موجود در آن لیست، خیلی‌ها را به تعجب واداشت و حتی برای عده‌ای سوالاتی درباره حداقل‌ سخت‌افزارهای لازم برای اجرای این بازی بر روی گوشی‌های اندرویدی پیش آمد. آن‌چه می‌دانیم این است که حداقل‌های موردنیاز برای بازی فورت‌نایت بر روی سیستم‌عامل اندروید به ترتیب زیر خواهد بود:

  • اندروید 64 بیتی، نسخه 5.0 به بالا
  • 3 گیگابایت حافظه داخلی
  • حداقل 3 گیگابایت حافظه رم
  • پردازنده گرافیکی Adreno 530 یا مدل بهتر از آن، Mali-G71 MP20 ،Mali-G72 MP12 یا بالاتر

AndroidPIT Fortnite tips tricks 04 اما سوال اصلی این‌جاست که آیا این امکان وجود دارد که اپیک گیمز در لیست ارایه شده خود تجدیدنظر بکند؟ اطلاعات اخیرا بدست آمده توسط جامعه توسعه‌دهندگان XDA، حاکی از اخبار نه‌چندان خوب برای علاقمندان این بازی است. با توجه با حداقل‌های ذکر شده در رابطه با پردازنده گرافیکی، دستگاه‌های مجهز به اسنپ‌دراگون 820 کوالکام و اگزینوس 8895 یا مدل‌های بالاتر از آن‌ها قادر به اجرای فورت‌نایت خواهند بود.

بنابراین، سامسونگ گلکسی اس7، گوگل پیکسل و وان پلاس 3T و دستگاه‌های معادل آن‌ها مشکلی از این بابت نخواهند داشت. اما لیستی که در وب سایت اپیک ‌گیمز منتشر شده، شامل دستگاه‌هایی می‌شود که از پردازنده گرافیکی Adreno 505 و Mali-T720 بهره می‌برند و در واقع بسیار پایین‌تر از حداقل‌های گفته شده هستند. به نظر می‌رسد که اپیک گیمز احتمالا زمانی که در حال تهیه این لیست بوده، برآورد مناسبی از قدرت گرافیکی بالای لازم جهت انجام این بازی نداشته است. این موضوع می‌تواند برای اعتبار این شرکت بسیار بد باشد اما امیدواریم به‌زودی و در چند روز آینده شاهد بیانیه رسمیِ شرکت در این‌باره باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH