گلکسی تب S4

۴ دلیل برای این‌که گلکسی تب S4 سامسونگ را بخریم

در اوایل ظهور تبلت‌ها، این دیوایس‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار بودند و هر روز پرفروش‌تر می‌شدند. اما با ورود اسمارت فون‌های مدرن و غو‌ل‌پیکر این موضوع تغییر کرد. اما شاید گلکسی تب S4 مارکت تبلت‌ها را رونق دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا به دلایلی برای خرید این مدل بپردازیم.


صفحه‌نمایش؛ درخشانی از سامسونگ!

گلکسی تب S4

نمایشگر در لوازمی مثل موبایل‌ها، لپ‌تاپ‌ها، کامپیوترها و همین‌طور تبلت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع کاربر با این قطعه بیش‌ترین تعامل را دارد و در نتیجه انتظار بالایی از پنل دستگاه می‌رود. سامسونگ که خود یکی از غول‌های بازار نمایشگرها به حساب می‌آید، کاملا این موضوع را درک کرده و از یک پنل سوپرامولد بهره برده است. گلکسی تب S4 به لطف فن‌آوری مخصوص سامسونگ قادر به نمایش رنگ‌های جذابی است و از روشنایی بالایی سود می‌برد. به این ترتیب مشکلی در خواندن محتواها در زیر نور خورشید نخواهید داشت. هم‌چنین به‌طور کل خانواده اولدها رنگ مشکی را با عمق بسیار و نزدیک به واقعیت نشان می‌دهند. این مهم به دلیل خاموش شدن تک تک پیکسل‌ها محقق شده که عمر بالای باتری را هم در پی دارد. گذشته از این، کنتراست هم در سوپر آمولدها در سطح بالایی قرار دارد. به این ترتیب در فیلم‌های تاریک مشکلی در تشخیص اجزا نخواهید داشت. کره‌ای‌ها این مدل را به پنلی ۱۰.۵ اینچی مجهز کرده‌اند که با کمک طراحی مدرن و حاشیه‌های اندک قسمت بزرگی از قاب جلو را تشکیل می‌دهد. پس تماشای فیلم و تجربه بازی‌ها لذت‌بخش خواهد بود. ضمنا انجام کارهای مهم و حرفه‌ای با وجود یک دیسپلی غو‌ل‌آسا راحت‌تر خواهد بود و اعمال با سرعت زیادی انجام می‌شوند. این دقیقا چیزی‌ست که با خرید گلکسی تب S4 نصیب‌تان می‌شود.

پلت‌فرم؛ حرفه‌ای!

گلکسی تب S4

نرم‌افزار مناسب در کنار سخت‌افزار قدرت‌مند تجربه‌ای کم‌نظیر را می‌سازد. سامسونگ از این دو عنصر به خوبی بهره برده تا گلکسی تب S4 گزینه‌ای مطلوب برای مشتریان کالای دیجیتال به شمار بیاید. نگارش ۸.۱ اندروید که با کد اوریو شناخته می‌شود، بخش نرم‌افزار محصول سامسونگ را تشکیل داده و قابلیت‌های فراوانی را به ارمغان می‌آورد. در این نسخه مصرف باتری کاهش یافته و اپلیکیشن‌های مشکوک که حریم خصوصی را رعایت نمی‌کنند، شناسایی می‌شوند. همین ‌طور تغییراتی در ظاهر سیستم‌عامل رخ داده که تجربه کاربری را بهود بخشیده است. با توجه به سابقه سامسونگ، انتظار می‌رود که گلکسی تب S4 به اندروید P هم ارتقا یابد و به تکنولوژی‌های جدید در حوزه نرم‌افزار مجهز گردد. رابط کاربری اختصاصی خود سامسونگ نیز در کنار اندروید خودنمایی می‌کند. این رابط هوشمند نسبت به سال‌های پیش تغییرات زیادی پیدا کرده و از همیشه مدرن‌تر شده است.

سخت‌افزار را نباید از یاد برد. کره‌ای‌ها از چیپست بالارده شرکت کوآلکام با نام اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده کرده که از پس تمام بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اندروید برمی‌آید. جدای از این، کارهای روزمره مثل عکاسی، گشتن در شبکه‌های اجتماعی و سرچ در اینترنت نیز با سرعت زیاد و بدون لگ انجام می‌گیرند. قرارگیری مموری سطح بالا هم در کنار حضور تراشه‌ای قدرتمند، ضروری است. سامسونگ، گلکسی تب S4 را در دو نسخه عرضه می‌کند. در مدل ارزان‌تر ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نصیبت‌تان می‌شود و در نسخه گران‌تر ۲۵۶ گیگابایت فضای داخلی در اختیارتان قرار می‌گیرد. اگر برای شما مقدار حافظه اجرایی مهم است، در نتیجه فرقی نمی‌کند که کدام ورژن را بخرید. در هر دو مدل به ۴ گیگابایت رم دسترسی دارید. البته لازم به ذکر است که کمپانی درگاهی مخصوص برای میکرو اس‌دی تدارک دیده تا ظرفیت مموری را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید.

دوربین؛ فراتر از انتظارات!

گلکسی تب S4

طبیعتا کاربران توقع زیادی از دوربین یک تبلت ندارند. اما سامسونگ به این بخش توجه ویژه‌ای کرده و معتقد است شما باید عکاسی باکیفیت را در تبلت‌ها تجربه کنید. برای همین از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قاب پشت بهره برده که جزئیات قابل قبولی را از محیط ثبت می‌کند. هم‌چنین با کمک فلاش ال‌ای‌دی روند عکاسی هنگام شب متوقف نمی‌شود. تکنولوژی اچ‌دی‌آر هم به کمک‌تان آمده تا عکس‌ها جذاب‌تر از همیشه شوند. به‌عنوان مثال کاربران در حین عکاسی از یک منظره با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند. یکی از این‌ها نقاط تاریک محیط است که عکس را خراب می‌کنند. ولی اچ‌دی‌آر این بخش‌ها را روشن کرده و جزئیات‌شان را به نمایش می‌گذارد. ویژگی پانوراما و تشخیص چهره و لبخند هم از یاد نرفته است. اگر به عکاسی علاقه‌مند نباشید، حتما جز طرف‌داران ضبط ویدیوها هستید. با گلکسی تب S4 قادر به فیلم‌برداری با کیفیت 4K هستید.

در قاب جلو یک لنز ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته تا طرف‌داران شبکه‌های اجتماعی را راضی کند. اما جدای از این موضوع، کیفیت فیلم‌برداری مطرح است. از آن‌جا که بعضی از کاربران مایل به برقراری تماس تصویری با تبلت خود هستند. برای رفع این نیاز، سازنده کره‌ای اجازه می‌دهد تا با رزولوشن فول اچ‌دی به ضبط ویدیو بپردازید.

سایر قابلیت‌ها؛ تمام و کمال!

گلکسی تب S4

سامسونگ برای راحتی شما و افزایش سرعت و دقت در انجام کارهای حرفه‌ای، از یک قلم بهره برده است. اگر از خوره‌های فیلم یا بازی باشید، اسپیکر و کیفیت صدای دستگاه برای‌تان اهمیت زیادی دارد. کره‌ای‌ها برای جلب نظر شما از چهار اسپیکر در سرتاسر دیوایس استفاده کرده‌اند که توسط AKG تنظیم شده است. این برند تجربه زیادی در حوزه صدا دارد و اطمینان داشته باشید موسیقی‌ها به‌صورت جذاب پخش می‌شوند. در کنار این، دالبی اتموس هم قرار گرفته تا تجربه‌ای خاص از شنیدن موسیقی را برای‌تان رقم بزند.

اگر امنیت گجت برای شما اهمیت دارد، باید گلکسی تب S4 را در بین گزینه‌های خود بگنجانید. این دستگاه مدرن به اسکنر عنبیه چشم مجهز است. در این صورت تبلت فقط با عنبیه چشم شما آنلاک می‌شود و دیگر لازم نیست انگشت‌تان را روی سنسور قرار دهید. بلوتوث نسخه ۵ نیز یکی از قابلیت‌های جذاب محصول سامسونگ به حساب می‌آید. به لطف این تکنولوژی رنج بسیاری را در اختیار دارید و همین‌طور قادر به متصل شدن به دو گجت بلوتوثی خواهید بود.

برای شارژ شدن باتری بزرگ تبلت‌ها باید زمان زیادی را تلف کنید یا این‌که در زمان شارژ شدن دیوایس کارهای‌تان را انجام دهید. اما با کمک قابلیت شارژ سریع دستگاه سریعا شارژ می‌شود و نیازی نیست وقت‌تان را هدر دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH