اعلام اسامی اسمارت‌فون‌های اچ‌تی‌سی که به‌روزرسانی اندروید 9 را دریافت خواهند کرد

مطمئنا بقای شرکت اچ‌تی‌سی تا به امروز موجب تعجب بسیاری از کاربران شده است. یک سال دیگر نیز سپری شد و در حالی که اچ‌تی‌سی U12 پلاس با ویژگی‌هایی مانند باتری 3500 میلی‌آمپری و گواهینامه IP68 برخی نقاط ضعف گوشی‌های تولیدی این شرکت را پوشش می‌داد، اما باز هم نتوانست از زیر سایه رقیب خود سامسونگ خارج شود. ظاهرا باید شرکت تایوانی قبول کند مهم نیست محصولات جدید سامسونگ چقدر ضعیف و گران قیمت باشند، کاربران آنها را انتخاب کرده و سایه آنها بر اسمارت‌فون‌های اچ‌تی‌سی پایدار خواهد بود.

در هر صورت به تازگی این شرکت با انتشار توییتی از به‌روزرسانی 4 دستگاه از گوشی‌های هوشمند خود به اندروید 9 خبر داده است. مدل‌های U12 پلاس، U11 پلاس، U11 و U11 لایف دستگاه‌هایی خواهند بود که جدیدترین نسخه اندروید مشهور به پای را دریافت خواهند کرد.

htc

اچ‌تی‌سی قول ارایه دو آپدیت بزرگ برای پرچم‌داران خود را به کاربران داده بود، اما مطمئنا مشکل شرکت در این زمینه نیست. این شرکت چگونه می‌تواند خود را از شرکت‌های رقیب مانند سامسونگ، ال‌جی و هواوی متمایز کند؟ بسیاری از کاربران هنوز هم خاطرات خوش خود با گوشی‌هایی نظیر وان M7 و وان M8 را فراموش نکرده‌اند؛ محصولاتی که در زمانی نه چندان دور پیشرو در عرصه گوشی‌های هوشمند بودند و دیدن تصاویر فاش شده آنها هر بیننده‌ای را مات و مبهوت می‌کرد.

با توجه به تمامی مطالب گفته شده می‌توان نتیجه گرفت بهترین راه برای خروج اچ‌تی‌سی از این بن‌بست، نظرخواهی از کاربران اندرویدی خواهد بود تا بتواند نیازهای آنان در زمینه سخت‌افزار، نرم‌افزار و قابلیت‌های یک گوشی هوشمند را بهتر شناسایی کرده و با توجه به این اطلاعات گوشی بعدی خود را روانه بازار کند. با توجه به موقعیت فعلی شرکت تایوانی باید مدیران آن قدرت ریسک‌پذیری خود را بالا برده و به طور مثال محصولی با باتری 5000 میلی‌آمپری و صفحه نمایش بزرگ و به‌روزترین تجهیزات سخت‌افزاری تولید و روانه بازار کنند تا ضمن شوکه کردن رقبا، دوباره دل کاربران را به دست آورند. اچ‌تی‌سی باید برای سال 2019 طوری گوشی خود را طراحی و تولید کند که انگار آخرین محصول این شرکت خواهد بود، در غیر این صورت شاید به واقع شاهد آخرین محصول از این شرکت بزرگ باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH