با این روش اپلیکیشن فوق‌العاده دوربین گوگل پیکسل ۲ را بر روی گوشی خود نصب کنید!

همانطور که می‌دانید دوربین گوشی‌های پیکسل واقعا فوق‌العاده است، به‌طوریکه عملکرد سخت‌افزاری دوربین توسط نرم‌افزار برنامه‌نویسی شده برای آن تکمیل‌ شده و امکان گرفتن عکس‌های +HDR را فراهم می‌کند.

از آن‌جایی که همه این امکانات، بیشتر جنبه نرم‌افزاری دارند، اپلیکیشن دوربین گوگل می‌تواند توسط علاقمندان آن نسخه‌برداری شده و در دیگر دستگاه‌ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. سال پیش، یکی از توسعه‌دهندگان به‌نام B-S-G برای اینکه بتواند آن را بر روی گوشی‌های دیگری هم به‌کار گیرد، دستکاری‌هایی را در آن اعمال کرد. حالا، سایر توسعه‌دهندگان هم به این کار ادامه داده‌اند و لیست دستگاه‌هایی که قادر به استفاده از این برنامه هستند، توسعه یافته است.

هندست‌هایی مانند ال‌جی G6، ال‌جی G7 ThinQ، وان‌پلاس ۳، وان‌پلاس ۶، وان‌پلاس ۵ و سامسونگ گلکسی اس۹ (و اس۹ پلاس) می‌توانند دوربین گوگل را با کیفیت +HDR اجرا کرده و تجربه بهتری از پردازش عکس‌ها داشته باشند. حتی در دستگاه‌های ال‌جی این امکان وجود دارد که بتوان از مزیت لنز واید هم استفاده نمود.

با اجرای مراحل زیر اپلیکیشن دوربین گوگل را بر روی گوشی خود نصب کنید:

  1. لیست توسعه‌دهندگان XDA را چک کنید تا مطمئن شوید آیا نسخه سازگار با گوشی شما وجود دارد.
  2. فایل APK را دانلود کرده و آن را بر روی دستگاه خود سایدلود کنید.
  3. از فعال بودن گزینه ‘Allow installation from unknown sources’ اطمینان حاصل نمایید
  4. برنامه را نصب کنید.

google camera app

سایدلودینگ چیست؟

سایدلودینگ در واقع فرایند نصب یک اپلیکیشن بدون نیاز به گوگل پلی (یا مارکت اندروید) است. برنامه‌ها به‌طور دستی بر روی گوشی نصب شده و در اپ دراور شما ظاهر می‌شوند.

آیا شما تابه‌حال از اپلیکیشتن دوربین گوگل استفاده کرده‌اید؟ نظرتان راجع به آن چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH