آشنایی با نرم‌افزار IOTransfer 3؛ انتقال آسان فایل‌ها از دستگاه‌های iOS به کامپیوتر ویندوزی

نرم‌افزار IOTransfer 3 با قابلیت‌هایی هم‌چون انتقال فایل‌ها بدون نیاز به کابل و تبدیل فرمت ویدیوها به منظور فراهم کردن یک ابزار مدیریتی کامل برای کاربران محصولات شرکت اپل معرفی شد. در این مقاله قصد داریم با معرفی بیش‌تر این محصول و آشنایی با قابلیت‌های آن همراه شما باشم. پس تا پایان این مطلب آی‌تی‌رسان را همراهی کنید.

درباره IOTransfer Studio

IOTransfer Studio یک کمپانی فعال در حوزه تکنولوژی است که با بیش از 10 سال سابقه در زمینه رفع مشکلات مربوط به اطلاعات، بک‌آپ‌گیری از داده‌ها، مسائل مربوط به انتقال فایل‌ها و امثال آن از سال 2006 میلادی در خدمت مشتریان در سرتاسر جهان بوده است. این کمپانی خود را موظف می‌داند که ابزار مدیریت آی‌فون‌ها (iPhone Manager) را بهبود ببخشد، خدمات بهتری ارایه داده و مشکل بزرگ مدیریت و انتقال فایل بین دیوایس‌های اپل و دیگر رایانه‌ها را حل کند. در ژانویه سال 2017، IOTransfer Studio یک همکاری استراتژیک را با کمپانی مشهور نرم‌افزاری IOBit برقرار کرد تا مسیر را برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده هموارتر کند.

درباره IOTransfer 3

IOTransfer Studio به تازگی نسخه سوم نرم‌افزار این لابراتوار را منتشر کرد. این به‌روزرسانی بزرگ با هدف مهیا کردن بهترین راه‌حل برای کاربران آی‌فون، آی‌پد و آی‌پادهای اپل ارایه شده تا به صورت کامل و البته رایگان دیوایس‌های اپلی خود را مدیریت کنند. ویژگی اصلی این نسخه، قابلیت جدید Air-Trans بوده که انتقال فایل‌ها بدون نیاز به کابل را بین دیوایس‌های اپلی و کامپیوترها تنها در چند ثانیه به انجام می‌رساند.

قابلیت Air-Trans چگونگی انتقال فایل‌هایی هم‌چون موسیقی، ویدیوها، تصاویر و دیگر اطلاعات بین دستگاه اپلی و کامپیوترها را تا حد ممکن تسهیل کرده است. به این ترتیب کاربران تنها نیاز دارند که دیوایس خود را به یک شبکه وای‌فای مشخص متصل کنند. پس از آن نوبت به Air-Trans می‌رسد تا با جست‌وجوی دستگاه‌های مجهز به آی‌او‌اس که در نزدیکی قرار دارند، کار را برای انتقال فایل‌ها پیش ببرد.

پس از اتصال دیوایس‌های مربوطه به یک شبکه وای‌فای یکسان، نرم‌افزار IOTransfer 3 به کاربران این امکان را می‌دهد که چندین فایل را به یک‌‌باره و بدون نیاز به هرگونه کابل منتقل کنند. نیکول، مدیر بازاریابی IOTransfer در این خصوص بیان می‌کند:

با توجه به مزیت‌های شبکه‌های وای‌فای، IOTransfer 3 بهترین و سریع‌ترین راه‌حل را برای انتقال فایل‌هایی هم‌چون تصاویر و موزیک‌ها را بر پایه شبکه‌های بی‌سیم ارایه کرده است.

انتقال فایل‌ها میان دستگاه‌های اپل و کامپیوترها هیچ‌گاه تا به این اندازه آسان و البته هوشمندانه نبوده است.

دیگر ویژگی نوین در این نسخه را باید قابلیت تبدیل ویدیوها دانست که عملیات دانلود و تبدیل ویدیوها را به صورت جامع‌تری به انجام خواهد رساند. عموما کاربران برای انتقال تصاویر و ویدیوهای خود میان دستگاه‌های اپلی و کامپیوترها با مشکل مواجه می‌شوند اما نرم‌افزار IOTransfer 3 اینجاست که مشکلات این‌چنینی را حل کند.

علاوه بر این، نرم‌افزار IOTransfer 3 به عنوان یک ویدیو دانلودر قدرت‌مند نیز شناخته می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد تا فیلم‌های مورد علاقه خود را دانلود و ویدیوهای موجود در بیش از 100 سایت استریم ویدیو مانند یوتیوب (Youtube Video Downloader) و اینستاگرام را ذخیره کنند. در کنار قابلیت دانلود ویدیو، نرم‌افزار IOTransfer 3 دارای قابلیت جدید تبدیل فرمت ویدیوها و عکس‌ها (heic to jpg) نیز هست. این مبدل امکان تبدیل فرمت‌هایی مانند MP4-AVI-MKV-MOV و حتی MP3 را به فرمت‌های سازگار با سیستم‌عامل آی‌او‌اس فراهم می‌آورد.

قابلیت ویدیوهای بهینه شده نیز از نظر عملکرد به وضوح عالی عمل می‌کند. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا فایل‌های ویدیویی را بدون زحمت به فایل‌هایی با فرمت‌های مختلف مانند فایل صوتی تبدیل کنند و به طور خودکار آن‌ها را به یک دیوایس آی‌اواس دیگر انتقال دهند.

نرم‌افزار IOtransfer 3 یک ابزار مدیریت و انتقال فایل بسیار کارآمد برای صاحبان آی‌فون‌ها و آی‌پدهای اپل به شمار می‌رود. این نرم‌افزار قدرت‌مند توانایی این را دارد که نیازهای میلیون‌ها کاربر شرکت اپل در سراسر جهان را رفع کند. این اپلیکیشن بهترین راه‌حل‌ را برای ورود/صدور و یا حذف فایل‌هایی مانند تصاویر، موسیقی، ویدیو، مخاطبین، آی‌بوک‌ها، پادکست‌ها و یادداشت‌های صوتی ارایه داده و حتی سرویس پشتیبان‌گیری از اطلاعات تنها با یک کلیک را نیز فراهم کرده است.

در کنار همه این قابلیت‌ها، بخش پاکسازی IOTransfer 3 به حذف کردن فایل‌های کش و اضافی کمک کرده تا در راه آزادسازی فضای ذخیره سازی جهت بهره‌مندی از اطلاعات بیش‌تر قدم‌های مثبتی برداشته شود. این نرم‌افزار به خوبی با دستگاه‌های اپل مجهز به نسخه 8.3 و یا بالاتر آی‌اواس سازگاری داشته و به طور کامل از نسخه 12 این سیستم‌عامل نیز پشتیبانی می‌کند.

کلام آخر درباره IOTransfer

این نرم‌افزار علی‌رغم سادگی یک ابزار مدیریت و انتقال فایل بسیار کارآمد برای کاربران دیوایس‌های اپل بوده که به مدیریت محتواهای مبتنی بر سیستم‌عامل آی‌او‌اس در کامپیوترها کمک شایانی می‌کند. به علاوه، یک راه آسان و مناسب پیش روی کاربر قرار گرفته تا به طور رایگان فایل‌های صوتی، تصاویر، ویدیوها، پادکست‌ها، آی‌بوک‌ها و یادداشت‌های صوتی را بین دیوایس‌های آی‌او‌اس و کامپیوترها صادر و یا وارد (Import/Export) کنند. قابلیت جدید‌ا توسعه یافته Air-Trans با به‌کارگیری از تکنولوژی وای‌فای دایرکت (Wi-Fi Direct) انتقال سریع تصاویر، ویدیوها و دیگر فایل‌ها را بین دستگاه‌های اپل و کامپیوترهای موجود در شبکه محلی یکسان فراهم کرده است.

قابلیت‌ ویدیوی بهیود یافته نیز زحمت دانلود و تبدیل فایل‌های ویدیویی و انتقال خودکار آن‌ها بین دیوایس‌های آی‌او‌اس را تقبل می‌کند. ضمن آن‌که این نرم‌افزار به کاربر کمک خواهد کرد تا فایل‌های کش و فایل‌های اضافی دیوایس خود را حذف کند. خلاصه این‌که این نرم‌افزار مرزهای انتقال فایل بین دیوایس‌های شرکت اپل و دیگر رایانه‌ها را در هم شکسته و توانسته که نیازهای میلیون‌ها کاربر آی‌فون و آی‌پد در سراسر جهان را مرتفع سازد. اگر فکر می‌کنید که این نرم‌افزار می‌تواند به شما کمک کند، به آدرس www.iotransfer.net مراجعه کرده و آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH