هندزفری‌های زیر ۲۰۰ هزار تومان

بهترین هندزفری‌های زیر ۲۰۰ هزار تومان بازار (مرداد ماه ۹۷)

بی‌تردید یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی‌ گوشی‌ها، خانواده هندزفری‌ها هستند. این محصولات در اندازه‌ها و مدل‌های گوناگون حضور دارند و همین‌طور در رنج‌های مختلف قیمتی به چشم می‌خورند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین هندزفری‌های زیر ۲۰۰ هزار تومان آشنا شوید.


سونی ST-K5

هندزفری‌های زیر ۲۰۰ هزار تومان

سونی یکی از برندهای شناخته شده در صنعت موسیقی به حساب می‌آید. این شرکت‌ به تولید اسپیکرهای بلوتوث، پخش‌کننده‌های مختلف و هندزفری‌های جذاب می‌پردازد. ST-K5 نیز از این قاعده مستثنی نیست. اتصال از طریق فن‌آوری بلوتوث نسخه ۴.۲ صورت می‌گیرد که نسبت به نگارش‌های پیشین سرعت بالاتری پیدا کرده است. هم‌چنین سازنده سیمی را برای‌تان در نظر گرفته تا هندزفری به خوبی پشت گردن قرار گیرد و دیگر لزومی ندارد نگران گم شدن آن باشید. اگر نمی‌خواهید با کمک اسمارت فون یا تبلت به پخش موسیقی بپردازید، ژاپنی‌ها این امکان را داده‌اند تا با استفاده از کارت حافظه موزیک‌ها اجرا شوند. کنترلرهایی هم برای افزایش راحتی کاربر بر روی دیوایس در نظر گرفته شده تا نیازی به مراجعه به تلفن همراه نداشته باشید. به‌عنوان مثال دکمه‌ای برای شما تدارک دیده شده تا به تماس‌های‌تان پاسخ دهید و هنگام ورزش یا دوچرخه‌سواری حواس شما پرت نشود. کیفیت پخش صدا هم در سطح بالایی قرار دارد و حتما از عمق بسیار و باس مطلوب ST-K5 راضی خواهید بود.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

Level Active

هندزفری‌های زیر ۲۰۰ هزار تومان

اگر به دنبال دیوایس‌هایی با طراحی متفاوت هستید و می‌خواهید ظاهری اسپرت را برای خود رقم بزنید، این هندزفری را در بین گزینه‌های خرید خود قرار دهید. اتصال Level Active به لطف فن‌آوری بلوتوث انجام می‌گیرد و گفتنی‌ست رنج بسیاری را در اختیار دارید و لزومی به نزدیک بودن به موبایل نیست. کنترلرهایی هم بر روی خود هندزفری تعبیه گشته و در موقع ورزش یا انجام کارهای‌تان نیازی به اسمارت‌فون ندارید. با همان هندزفری قادر به جواب دادن به تماس‌ها و کم و زیاد کردن صدا خواهید بود. راهنمای صوتی هم در مجموعه گنجانده شده است. به این ترتیب موقعیت‌های گوناگون هندزفری مثل کاهش ظرفیت باتری اعلام می‌گردد. با کمک Level Active بیس موسیقی‌ها را به‌طور واضح می‌شنوید و همین‌طور بلندی صدا هم در سطح بالایی قرار دارد. اگر نمی‌خواهید از موبایل برای پخش موزیک استفاده کنید، می‌توانید با استفاده از درگاه کارت حافظه، از میکرو اس‌دی سود بجویید.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

جی‌بی‌ال J889

هندزفری‌های زیر ۲۰۰ هزار تومان

اگر کمی با محصولات حوزه صدا و موسیقی آشنا باشید، حتما نام جی‌بی‌ال به گوش‌تان خورده است. این کمپانی آمریکایی اقدام به تولید هندزفری‌های باکیفیت، اسپیکرهای بلوتوث خوش‌صدا و در کل دیوایس‌های مربوط به موزیک می‌کند. J889 نیز یکی از مدل‌های این سازنده است که با قیمتی بسیار مناسب به بازار عرضه شده. جی‌بی‌ال دکمه‌هایی بر روی کابل محصول در نظر گرفته تا با آن‌ها صدای موسیقی را کنترل کنید یا به تماس‌های خود جواب بدهید. صحبت از تماس شد. میکروفونی حساس هم برای تجربه تماس‌ها با کیفیت بالا به چشم می‌خورد. اتصال نیز از طریق تکنولوژی بلوتوث انجام می‌گیرد و دیگر با سیم‌های مزاحم مواجه نخواهید شد. البته باید گفت که کابلی برای محافظت از گوشی‌های هندزفری تدارک دیده تا دیوایس روی گردن قرار گیرد و سپس به موسیقی گوش بدهید. به این ترتیب هیچ وقت J889 گم نمی‌شود.

قیمت: ۶۰ هزار تومان

ای‌کی‌جی EO-IG955

هندزفری‌های زیر ۲۰۰ هزار تومان

اگر به هندزفری‌های سری گلکسی S8 سامسونگ علاقه‌مند هستید، حتما این مدل را در نظر داشته باشید. ای‌کی‌جی محصول خودش را با طراحی جذابی به بازار ارایه داده که نظر هر کسی را جلب می‌کند. گوشی‌های نرمی برای هندزفری تعبیه شده تا استفاده طولانی‌مدت از دیوایس ممکن شود. در واقع استفاده از المان‌های طراحی ارگونومیک راحتی زیادی را در هنگام شنیدن موسیقی به ارمغان آورده که در این رنج قیمتی، باورنکردنی است! با این قابلیت موقعیت‌های مختلف گجت به اطلاع‌تان می‌رسد و از وصل یا قطع بودن هندزفری مطمئن می‌شوید. کنترلرهایی هم بر روی کابل EO-IG955 قرار گرفته که امکان کم و زیاد کردن ولوم را به شما می‌دهد. ضمنا با این دکمه‌ها قادر به پاسخ دادن به تماس‌ها خواهید بود. با توجه به تجربه و مهارت بالای ای‌کی‌جی در حوزه صدا، باید انتظار کیفیت بالایی از این مجموعه مقرون‌به‌صرفه را داشت. در واقعیت نیز این چنین است. EO-IG955 ناامیدتان نمی‌کند و عملکرد رضایت‌بخشی را به نمایش می‌گذارد.

قیمت: ۳۰ هزار تومان

شیائومی In Ear Fit

هندزفری‌های زیر ۲۰۰ هزار تومان

شاید برند شیائومی چند سال پیش اصلا شناخته شده نبود و کسی به آن اعتماد نمی‌کرد، اما حالا به یکی از تولیدکنندگان برتر صنعت موبایل و لوازم جانبی تبدیل شده است. In Ear Fit یکی از محصولات این شرکت چینی به حساب می‌آید که با وجود قرار داشتن در رنج قیمتی بسیار پایین، از کیفیت بالایی برخوردار هست. با نگاه اول، سریعا متوجه طراحی مدرن هندزفری خواهید شد و کیفیت آن نظرتان را جلب می‌کند. هم‌چنین پخش موسیقی با شفافیت مناسب صورت می‌گیرد و تجربه این گجت برای خوره‌های موزیک خوشایند خواهد بود. میکروفون هم در کنار دکمه‌های کنترل صدا قرار گرفته و امکان برقراری تماس را به کاربر می‌دهد.

قیمت: ۳۰ هزار تومان

3 در مورد “بهترین هندزفری‌های زیر ۲۰۰ هزار تومان بازار (مرداد ماه ۹۷)”

  1. فکر میکنم این بررسی و قیمت ها برای کپی چینی این هندزفری ها هستش؛ من لول اکتیو سامسونگ رو 310 هزار تومن با گارانتی خریدم و هدفون َAKG هم بالای 200هزار تومن قیمتشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH