آی‌فون ۸

چهار سارق کالیفرنیایی 20 گوشی آی‌فون را جلوی چشم مشتریان از یک اپل استور دزدیدند!

باز هم سرقت از اپل استور و باز هم عملیاتی بدون دردسر! چهار جوان کالیفرنیایی با ورود به یک اپل استور 20 گوشی آی‌فون و دستگاه‌های دیگری را که به منظور استفاده مشتریان در نظر گرفته شده بودند، جلوی چشم مشتریان و بدون هیچ مزاحمتی ربودند.

همین ماه گذشته بود که مطابق ویدیو ضبط شده توسط دوربین نظارتی یک اپل استور در فرنسو، چهار سارق با ظاهری پوشیده توانستند بیش از 26 دیوایس این فروشگاه از جمله چندین گوشی آی‌فون را تنها ظرف چند ثانیه به سرقت ببرند. ارزش این محصولات چیزی بالغ بر 27 هزار دلار برآورد شده بود. حال تاریخ دوباره تکرار شده و چند روز پیش یک اپل استور در گالری رزویل هدف سرقتی مشابه قرار گرفته است. مشابه اتفاق نخست، این‌بار نیز سارقان کار کثیف خود را جلوی چشمان مشتریان انجام دادند. در حالی‌که این سارقان فقط زمان کوتاهی داخل مغازه بودند، توانستند با ربودن 20 گوشی آی‌فون، یک آی‌پد و دو مک‌بوک پرو از فروشگاه فرار کنند. مجموع ارزش دستگاه‌های دزدیده شده از این اپل استور بیش از 20 هزار دلار بوده است.

اداره پلیس رزویل اعلام کرده چهار مرد بالغ که مظنونان این پرونده هستند، همانند سرقت قبلی دارای پوشش هودی و کفش‌های کتونی بوده و سعی در مخفی کردن چهره خود داشتند. مشابه اقدامی که در اپل استور فرنسو افتاد، این بار نیز سارقان وقت را مغتنم شمرده و دستگاه‌های روی میز را از سیم‌های متصل شده به آن با وارد کردن فشار زیاد جدا کردند. این دیوایس‌ها برای تست کردن توسط مشتریان در نظر گرفته شده بودند. خریدارانی که در این مغازه حضور داشتند با گوشی‌های خود از این چهار سارق عکس گرفتند اما هیچ اقدامی برای متوقف کردن آن‌ها و جلوگیری از این حادثه صورت ندادند. دو نفر از این افراد در تصویر بالا قابل مشاهده‌اند که مظنونان اصلی این پرونده محسوب می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH