هفتمین الحاقیه بازی بی‌نظیر World of Warcraft در سراسر دنیا منتشر شد

پس از ماه‌ها انتظار سرانجام روز بزرگ فرا رسید: هفتمین الحاقیه از بازی فوق‌العاده جهان وارکرافت با نام نبرد برای آزروث (Battle for Azeroth) به‌تازگی منتشر شده و برای اولین بار این بازی بی‌نظیر به طور هم‌زمان در سراسر دنیا در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت به این معنا که اگر در هر نقطه از دنیا زندگی می‌کنید دیگر نباید در انتظار رونمایی آن در کشورتان بمانید در حالی که دیگران در سایر نقاط مدت‌ها است در حال بازی هستند!

نبرد برای آزروث

خب اما دقیقا در چه زمانی این بازی در دسترس است؟ در حقیقت زمان دقیق انتشار بازی نبرد برای آزروث را شرکت بلیزارد (Blizzard Entertainment) چند ماه پیش اعلام نموده بود ولی چون امروز، روز موعد است ارزش دارد تا یک‌بار دیگر زمان‌بندی اعلام شده را نگاهی بیاندازیم. طبق لیست زمانی زیر در سراسر دنیا بازی نبرد برای آزروث در دسترس قرار خواهد گرفت:

دوشنبه 13 آگوست

  • لس‌آنجلس، ساعت 3 بعد از ظهر به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام (PDT)
  • نیویورک، ساعت 6 بعد از ظهر به وقت منطقه زمانی ناحیه شرقی (EDT)
  • سائوپائولو، ساعت 7 بعد از ظهر به وقت محلی برزیل (BRT)
  • لندن، ساعت 11 شب به ساعت تابستانی بریتانیا (BST)

سه‌شنبه 14 آگوست

  • پاریس، 12 نیمه‌ شب به ساعت تابستانی اروپای مرکزی (CEST)
  • مسکو، 1 صبح به وقت محلی مسکو (MSK)
  • تایپه، 6 صبح به وقت منطقه زمانی مرکزی (CST)
  • سئول، 7 صبح به وقت محلی کره‌ جنوبی (KST)
  • سیدنی، 8 صبح به وقت منطقه‌ای استرالیای شرقی (AEST)

بنابراین تقریبا هم اکنون شاهد رونمایی از این بازی هیجان‌انگیز هستیم. بعد از انتشار پیش‌ـ پچ که برای این الحاقیه در ماه قبل منتشر شد، می‌توانید از امروز مرحله‌ای که برای آن تنظیم شده‌ بود را به طور آنلاین ادامه دهید. اما سوال بزرگی که مطرح شده این است که آیا سرور‌های بازی از پس پشتیبانی رونمایی سراسری بازی بر خواهند آمد؟ در صورت موفقیت در این زمینه حقیقتا شرکت بلیزارد، کولاک کرده است (کلمه بلیزارد در انگلیسی به معنای کولاک است)!

نبرد برای آزروث

به طور کلی سرور‌ها هر زمان که الحاقیه جدیدی از بازی جهان وارکرافت منتشر شده دچار یک شوک شدید و فشار سنگین شده‌اند به علاوه اینکه تا به امروز هرگز به صورت سراسری بازی در تمام مناطق اجرا نشده و امروز برای اولین بار است که باید خود را برای تحمل یک کولاک سهمگین از جانب میلیون‌ها کاربر علاقه‌مند و مشتاق آماده کنند.

به همین خاطر حتی اگر شما از بازیکنان جهان وارکرافت نیستید پیگیری و تماشای این چالش جذاب برای شروع نبرد آزروث ارزش دارد و اگر شما نیز از وفاداران به WoW (مخفف نام World of Warcraft) هستید قطعا ارزش دو چندانی خواهد داشت و صرفا دیدن یک پشتیبانی باشکوه توسط سرور‌ها، شما را راضی نخواهد کرد و از بلیزارد انتظار یک بازی مهیج و با کیفیت و گرافیک بالا را خواستار هستید تا خون را در رگ‌هایتان به جوش و خروش آورد. البته با توجه به تیزر‌ انیمیشنی کوتاهی که شرکت منتشر کرده است نباید هم توقعی جز آن را داشت. پس اگر می‌خواهید خود را در نبرد آزروث غرق کنید، بشتابید و نظرات خود را در مورد این نبرد شگفت ‌انگیز در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH