وجود یک اسمارتفون فوق العاده قدرتمند از هواوی تایید شد

huawei_ascend_p6s

سازنده چینی تایید کرده است که نسخه آپگرید شده‌ای از اسند P6 با چیپستی 8 هسته‌ای در راه است.

هواوی اسند P6 یکی از باریکترین تلفن‌های هوشمند است که با آپگرید به یک نسخه 8 هسته‌ای، قطعا می‌تواند قدرتمندتر و تاثیر گذارتر ظاهر شود.

ریاست کمپانی نه تنها بر کار بر روی این نسخه صحه گذاشته است، بلکه اعلام کرده است که این اسمارتفون با یک چیپست 8 هسته‌ای واقعی خواهد آمد که کارایی فراتر از انتظار را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

او با اشاره به کلمه واقعی در باره این چیپست، اشاره به قابلیت کار کردن همزمان آنها داشته است که در واقع بر خلاف اگزینوس سامسونگ که در هر لحظه تنها 4 هسته به کار گرفته می‌شوند عمل خواهد کرد. این چیپست 8 هسته‌ای با بهینه سازی مصرف باتری و پشتیبانی از 3G همراه خواهد بود.

پیش از این شایعاتی از به کار گیری یک چیپست 4 هسته‌ای KEV2+ با پردازنده کورتکس A9 و رابط گرافیکی مالی 450 در اسند P6S شنیده می‌شد. این دستگاه در بنچمارک AnTuTu نیز ظاهر شده و با نمره 22270، رتبه خوبی را برای یک تلفن میان رده کسب کرده بود.

تا به این لحظه هنوز اطلاعات دقیقی از زمان عرضه این نسخه از اسند P6 در دست نیست، اما احتمال داده می‌شود که تا پایان نوامبر یا اویل دسامبر قابل دسترس باشد. از نظر قیمتی هم طبیعتا نسبت به مدل پیشین خود، گرانتر خواهد بود.

2 در مورد “وجود یک اسمارتفون فوق العاده قدرتمند از هواوی تایید شد”

  1. اینک دسترسی به باتری این گوشی امکان پذیر نیست ینی چی؟ اگ مشکلی برای باتری پیش بیاد چه اتفاقی میفته؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH