شایعات هیجان انگیز درباره گالاسکی s5

Galaxy S51

به تازگی شایعات جدید و هیجان انگیزی در شبکه وب به راه افتاده است که بخشی از مشخصات و مزایای ویژه مدل آینده سری گالاکسی اس را هویدا نموده است.

مهم‌ترین موارد درباره این گوشی به شرح زیر خواهند بود:

–          پردازنده ۶۴ بیتی: اپل آیفون 5s نخستین گوشی جهان بود که پردازنده ۶۴ بیتی داشت ولی مسلما آخرین گوشی نخواهد بود. شرکت سامسونگ نیز درباره استفاده از پردازنده‌های ۶۴ بیتی از عبارت به زودی استفاده نموده و گفته بود اولین همره هوشمند ممکن را با این نوع پردازنده به بازار عرضه خواهد نمود.

–          بدنه محکم فلزی: گفته می‌شو که بنه این گوشی طراحی ویژه و زیبایی خواهد داشت به نحوی که شاسی آن کاملا از جنس آلومینیوم بوده و از نظر محکم بودن بدنه حتی از مدل قبلی خود یعنی S4 نیز بهتر خواهد بود.

Galaxy S52

–          دوربین نیرومند: دوربین این گوشی بنا به شایعات بین ۱۳ تا ۱۶ مگاپیکسل خواهد بود که مسلما یکی از نیازهای اصلی این گوشی در پیشرفت را پوشش خواهد داد.

–          اندروید نسخه 4.4 کیت کت: این گوشی از امکانات کامل آخرین نسخه اندروید بهره خواهد برد تا مخاطبین آن هیچ مشکلی را در زمینه سیستم‌عامل حس نکنند.

–          عرضه در ماه‌های اول سال: گفته می‌شود که این گوشی در ماه‌های ژانویه یا فوریه (دی یا بهمن) عرضه خواهد گردید.

 

9 در مورد “شایعات هیجان انگیز درباره گالاسکی s5”

  1. صفحه نمایشها حداقل تا 2015 به 4k تبدیل نمیشن. سامسونگ اگه بتونه 2k بیاره رو سوپرآمولد هنر کرده چون یادمه حتی 1080pرو نمیتونست بیاره رو سوپرآمولد.ولی با ماتریس الماسی بالاخره موفق شد. ماتریس الماسی هم که خیلی با rgb فاصله داره.

  2. سلام خیلی چیزای میدونیم که چیه cpu 8 هسته ای 64 bit مانتور4k دوربین با فیلم برداری 4k رم 4GB حافظه ۳۲GB دوربین ۱۶MP کاش بدون آینه باشه باید اینجوری باشه که دنیا بگه خوبه اگر حسگر بویایی هم بزاره خوبه و یه صفحه کید لیزری

  3. مـــــــــــــــــــــــــــــرگ بـــــــــــــــــــــــــر آیــــــــــــــــــــــفــــــــــــــــــــــــــــــون

  4. توقع کمتر از این هم نمیرفت !
    مثلا دوربین بشه 8 مگاپیکسل :دی
    ضمنا عکسی که گذاشتید همون اس 4 هست فقط روی حرف آی رو سیاه کردند.
    عکسهای خیلی جالبی از پنجمین ستاره سامسونگ منتشر شده.

  5. (از نظر محکم بودن بدنه حتی از مدل قبلی خود یعنی S4 نیز بهتر خواهد بود)
    مگه قبلش چی بود ؟
    پلاستیک کهنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH