ماوس‌های گیمینگ

این ۵ ماوس گیمینگ را از بازار بخرید (مرداد ماه ۹۷)

در دنیای مدرن، دسته‌ای از افراد ترجیح می‌دهند بیش‌تر روز خود یا تمام آن را به تجربه بازی‌های پلت‌فرم‌های مختلف بپردازند و امتیازهایی را کسب کنند. به این کاربران اصطلاحا گیمر گفته می‌شود. اگر شما هم جز این گروه هستید، باید وسایل مخصوصی مثل ماو‌س‌های گیمینگ را در اختیار داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین‌ها را در این زمینه معرفی کنیم.


ام‌اس‌آی Clutch GM60

ماوس‌های گیمینگ

ام‌اس‌آی یکی از برندهای محبوب صنعت لپ‌تاپ به حساب می‌آید که به خاطر قدرت دیوایس‌هایش معروف شده. در اصل با خرید محصولات این شرکت شما تبدیل به یک کاربر حرفه‌ای می‌شوید. ماوس گیمینگ Clutch GM60 هم از این قاعده مستثنی نیست. طراحی جذاب گجت باعث شده تا نظر گیمرها به این دیوایس جلب گردد و نمونه‌های دیگر را نادیده بگیرند. گذشته از جنس بدنه و کیفیت دکمه‌ها، نورهای ال‌ای‌دی بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کنند. به محض وصل کردن ماوس به کامپیوتر یا لپ‌تاپ، این لامپ‌ها روشن شده و ظاهری خاص را به Clutch GM60 می‌دهند. اما مهم‌ترین قابلیت این دستگاه را نباید از یاد برد. در صورت خرید این ماوس، سرعت بالایی در انجام گیم‌ها نصیب‌تان می‌شود که تا حالا آن را تجربه نکرده‌اید. سنسور حساس این مدل در کسری از ثانیه حرکت‌ها را تشخیص داده و خللی در روند گیم ایجاد نمی‌نماید. هم‌چنین عمر دکمه‌ها نیز بسیار بالاست و تا مدت زیادی نیاز به گجت دیگری ندارید.

قیمت: ۶۵۰ هزار تومان

جنیوس DEATHTAKER

ماوس‌های گیمینگ

جنیوس یکی از برندهای شناخته شده در حوزه لوازم جانبی به شمار می‌آید که محصولات توان‌مند و با کیفیتی را به بازار عرضه می‌کند. مدل DEATHTAKER نیز یکی از همین دیوایس‌های دوست داشتنی است. سازنده دیزاینی عجیب و در عین حال چشم‌گیر را برای این ماوس تدارک دیده که رضایت گیمرها را جذب می‌کند. رنگ نقره‌ای نیز به این موضوع دامن زده و جذابی دستگاه را افزایش می‌دهد. جالب است بدانید جنیوس ۹ دکمه را در بدنه DEATHTAKER قرار داده تا بتوانید فقط با کمک ماوس کارهای زیادی را انجام دهید. جدای از این، عمر دکمه‌ها نیز قابل قبول بوده و حس مطلوبی هنگام لمس و فشردن آن‌ها خواهید داشت. ارگونومی مناسب نیز یکی دیگر از ویژگی‌های ماوس مذکور است. به این ترتیب دست‌تان به خوبی روی محصول جنیوس قرار گرفته و مشکلی در استفاده طولانی‌مدت پیش نمی‌آید.

قیمت: ۴۰۰ هزار تومان

ای‌فورتک P85

ماوس‌های گیمینگ

با نگاه اول، متوجه طراحی متفاوت ماوس می‌شوید. این محصول کمپانی ای‌فورتک با دیزاین خاصی ارایه شده که در بین نمونه‌های دیگر بازار بدرخشد. در واقعیت نیز این اتفاق می‌افتد. گیمرها و در کل یوزرها از نگاه کردن به مدل P85 لذت خواهند برد. بخشی از این زیبایی برای پترن‌های روی بدنه دیوایس است و دستگاه قسمت بزرگی از آن را مدیون لامپ‌های ال‌ای‌دی است. سازنده برا افزایش زیبایی از ال‌ای‌دی‌های ریزی بهره برده تا P85 به محض اتصال به کامپیوتر خودنمایی کند. کابل کنفی باعث شده تا سیم ماوس به خود نپیچد و گره نخورد. پس لزومی ندارد نگران گره خوردن کابل و اختلال در بازی باشید. اما قابلیت اصلی این محصول، تکنولوژی لرزش‌گیر است. در هنگام تجربه گیم‌های اکشن، غالبا دستان کاربران حین تیراندازی یا انجام حمله‌ای سرنوشت‌ساز می‌لرزد، به لطف این ماوس دیگر دست‌تان نخواهد لرزید و تمرکز شما در بازی‌های هیجان‌انگیز افزایش می‌یابد.

قیمت: ۲۵۰ هزار تومان

ای‌فورتک N50

ماوس‌های گیمینگ

بازهم محصول باکیفیت دیگری از ای‌فورتک. در این مدل نیز شرکت یک طراحی متفاوت و خاص را برای ماوس تدارک دیده تا با همان نگاه اول، عاشق N50 شوید. ۸ عدد کلید بر روی بدنه قرار گرفته‌اند و می‌توانید با کمک موش‌واره طیف وسیعی از کارها را انجام دهید. دقت دیوایس در سطح مناسبی است و برای گیمرها راضی‌کننده است. به لطف تکنولوژی‌های جدید سرعت پاسخ‌گویی افزایش یافته و خللی در بازی ایجاد نمی‌شود. مثل مورد قبلی و مانند خیلی از ماوس‌های ای‌فورتک، N50 نیز به ویژگی لرزش‌گیر مجهز شده که بیش‌تر در بازی‌های اکشن به کار می‌آید. در حقیقت این ویژگی لرزش دست‌های شما را در موقعیت‌های حساس کاهش داده و دقت بیش‌تری مخصوصا در گیم‌های ژانر تیراندازی خواهید داشت. جدای از همه این قابلیت‌ها، قیمت مناسب، این دستگاه را به یکی از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه بازار تبدیل می‌کند.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

اسکورپیون G923

ماوس‌های گیمینگ

اگر با محصولات مخصوص گیمرها با اصطلاح گیمینگ آشنا باشید، حتما نام کمپانی اسکورپیون به گوش‌تان خورده است. مثل دیگر دیوایس‌های این شرکت، ماوس G923 نیز از کیفیت بالایی بهره می‌برد. طراحی ساده و در عین حال جذاب ماوس باعث شده تا در نگاه اول بسیاری از گیمرها جذب این دستگاه شده و اقدام به خرید آن نمایند. وزن کم در کنار استفاده از المان‌های طراحی ارگونومیک سبب افزایش راحتی کاربر در حین استفاده از G923 شده و در طولانی مدت مشکلی پیش نمی‌آید. دقت حس‌گر نیز یکی دیگر از مشخصه‌های مهم یک ماوس محسوب می‌شود. خوش‌بختانه با خرید این مدل سنسوری حساس دریافت می‌کنید که به سرعت حرکات را شناسایی و دستور مورد نظر را در کسری از ثانیه انجام می‌دهد.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH