و اینک کوچولوی سونی، چشم می‌گشاید!

و اینک کوچولوی سونی، چشم می‌گشاید!

به‌تازگی در یکی از وب‌سایت‌های خبری در خارج، اولین تصویر واقعی از پرچم‌دار کوچک و ارزان قیمت سونی با نام Sony Xperia Z1 مینی منتشر شده است. این تصویر توسط وب‌سایت خبری Digi-Wo انتشار داده شده و ظاهر بسیار جذاب این محصول که آن را با نام Xperia Z1S  می‌شناسیم، دیده می‌شود.

و اینک کوچولوی سونی، چشم می‌گشاید!

این دومین تصویری است که به صورت کاملا تصادفی در وبسایت رسمی سونی، نشان داده شده است و پس از مدت کوتاهی از آنجا حذف شد. سونی اکسپریا Z1S یکی از بهترین محصولاتی است که انتظار داریم هرچه سریع‌تر سونی ورودش را به بازار تلفن‌های هوشمند قدرت‌مند، جشن بگیرد. مشخصات سخت افزاری این محصول برروی کاغذ فرق چندانی با برادر بزرگ‌تر خود یعنی اکسپریا Z1 نخواهد داشت اما صفحه نمایش به‌کارگرفته شده برروی Xperia Z1S، کمی کوچک‌تر است.

گفته می‌شود که اکسپریا Z1s با مشخصاتی نظیر پردازنده چهارهسته‌ای کوالکام اسنپ دراگون سری 800، دو گیگابایت رم، دوربین 20.7 مگاپیکسلی و نسخه 4.3 سیستم عامل اندروید گوگل عرضه خواهد شد. اگرچه باتوجه به این که سونی در حال آماده سازی بسته به‌روزرسانی “کیت‌کت” برای پرچم‌داران خود است، احتمالا به‌زودی نسخه اندروید 4.4 برای اکسپریا Z1s ارائه می‌شود. آیا این گوشی بازار مینی‌ها را به سیطره خود در خواهد آورد؟!

3 در مورد “و اینک کوچولوی سونی، چشم می‌گشاید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH