5 چیزی که نکسوس 5 در آنها ضعیف عمل کرده است

nexus_5_3

نکسوس 5 یک دستگاه جذاب است، اما می‌شد بهتر باشد.

گوگل با نکسوس‌هایش کم کم دارد به جایگاهی که می‌خواهد می‌رسد و با این آخری هم به اوج شهرتی که باید به آن برسد، نزدیک شده است، اما هنوز هم فاصله‌ای وجود دارد که گوگل باید بیشتر به آن بی‌اندیشد. نکسوس 5 محصولی کاربردی و خوش قیمت است که با پرچمدار بودن فاصله زیادی دارد. در مطلب زیر 5 تا از ویژگی‌هایی را که این اسمارتفون می‌توانست در آنها بهتر عمل کند آمده‌اند.

1: ساخت– نکسوس 5 هوشمند و مقاوم به نظر می‌آید، اما آلومینیومی نیست. البته از بسیاری از محصولات سامسونگ بهتر به نظر می‌رسد. ترجیح می‌دادیم که با بدنه‌ای فلزی روبرو شویم که البته اگر در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم بود عالی‌تر می‌شد.

2:حافظه– نکسوس هم راه نه چندان جالب اپل را پیش گرفته و برای دستگاه‌های خود قابلیت پشتیبانی از حافظه خارجی را در نظر نگرفته است. حالا با این وضعیت حداقل بهتر بود نکسوس را در نسخه 64 گیگابایتی هم عرضه می‌کرد تا کاربران با مشکلی بر نخورند.

3: دوربین– نکسوس 5 همراه یک دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین دوم 1.3 مگاپیکسلی آمده که در زمانی که اسمارتفونها تمرکز زیادی بر روی این بخش دارند و دیگر 13 مگا پیکسل هم کیفیت آنچنانی به حساب نمی‌آید، حرفی در این زمینه برای گفتن ندارد. دوربین جلوی آن هم از 2 مگاپیکسلی که در حال حاضر عرف شده است کمتر است و انتظار می‌رفت نکسوس در دوربین بهتر عمل کند.

4:باتری– باتری نکسوس 5 2300 میلی آمپری است و اگر کسی بیش از حد معمول از این تلفن هوشمند استفاده کند، قطعا به مشکل کمبود باتری بر خواهد خورد. پس چنین به نظر می‌رسد که نکسوس 5 باید تقریبا هر روز شارژ شود.

5:اسپیکر– بلندگوی داخلی نکسوس 5 میزان صدای بسیار پایینی دارد و بیشتر اوقات شنیدن صدای زنگ دشوار است و ممکن است درمحیط‌های پر سرو صدا صدای زنگ به درستی به گوش نرسد.

15 در مورد “5 چیزی که نکسوس 5 در آنها ضعیف عمل کرده است”

  1. منم نکسوس پنج دارم واقعن عالیه فقط مشکل باطری و صداشو تایید میکنم وگرنه همه چیش عالیه…

  2. یه مورد ذکر نشد ،موردی که شدیدا رو اعصابم هست
    اونم رکورد افتضاح چه به صورت فایل صوتی چه به صورت تصویر .صدای ضبط شده خیلی بده .انقد که میخوام بندازمش دور …همون مورد اسپیکر و رکورد صدا فک میکنم از همه موارد بدتره

  3. من خودم نکسوز ۵ _۳۲ گیگی دارم تنها ایرادی که میتونم بگیرم باطریشه که یکم ضعیفه در ضمن ۶۴گیگ؟!!!!! مگه لب تاب یا تبلت چه خبر!!!!

  4. بازم ایراد های بی خودی

    اولا به تفاوت قیمت این اسمارتفون با دیگر گوشی های هم قدرت نگاه کنید بعد قضاوت کنید خواهشا

  5. سلام.
    به نظر من نکسوز فقط مشکل باتری و کمی هم ضعف توی دوربین داره.
    ۱-یک جور گفتید آلومینیومی نیست که من فکر کردم 98% گوشی ها آلومینیومی هستن و 2% پلاستیکی…..در صورتی که کاملا برعکس اینه.
    ۲-آخه ملت با گوشی 64 گیگ میخوان چیکار کنن؟؟؟؟؟ تبلت من ۳۲ گیگه…نکسوز۵ هم ۱۶ خریدم…اگه کم اومد OTG هم ساپورت میکنه یه فلش میشه بهش زد!!
    ۳-موافقم که دوربین ضعیفی داره اما گوگل قول داده که دوربین قوی روی نکسوز ها نزاره که قیمتش بخاطر دوربین بالا نره.
    ۴-باطریش متوسطه…از این بدتر هم دیدیم ولی خوب انتظار من از گوگل بیشتر بود..
    ۵-مخالفم شدید….فرمایش شما کاملا اشتباهه.اون 4 بود که اسپیکرش ضعیفه…چون خودم 4 هم دارم.
    شما به مشکل واقعی این گوشی اشاره ای نکردید.مشکل اصلیش،وای فای این گوشی هست که تا این گوشی رو نداشته باشید متوجه نمیشید.
    وای فای نکسوز۵ نمیتونه همه شبکه ها رو پیدا کنه.باید تا اومدن ورژن جدید اندروید صبر کنیم.
    درضمن سال نو مبارک

  6. جون آبجی اصلا کلا خارج میزنی اولا هر گوشی رو نسبت به نیاز ها باید عیب یابی کرد و البته با مقایسه با نمونه های هم قیمت.
    صفحه تقریبا 5 با تراکم 450تقریبا یعنی خدای صفحه رام 2 گیگابایتی یعنی مکمل فوق الاده یا بهتره بگیم دستیار اسنپ 800 که مغز متفکر این تلفن مغزش که خودش تهشه بی شک دوربین 20نیست ولی دیگه 9.10 هم نیست 17.18 منصفانس پردازنده گرافیکیش که اصلا خدای گرافیکه ادرنو 330 .محافط گلاس 3.صفحه ای پی اس پلاس یعنی بهترین و گرون قیمت ترین دربین تلفن ها البته اگه 5 اس گمونم که تراکم 500 داره رو در نظر نگیریم یه نکته مهم حالا حالا ها خیالت جمع که گوشیت آپدیتش میاد البته که 3جی و 4جی تو این رنج قیمت بعید میدونم با این قیمت و اما وایرلس شارژینگ که تک و توک گوشی ها هستن که این امکان رو دارن ان اف سی و بقیه موارد که اصلا تو امکانات این هایپر فون به چشم نمیاد
    در ضمن قیمت یک وسیصدی این گوشی رو فراموش نکن و البته ظاهر واقعا جالبش.
    ولی به طور کامل با ضعیف بودن باطریش موافقم که اونم بعد 7.8ماهی مشکلش حله شرکت های متفرقه معتبر زیر مجموعه همون ال جی با ظرفیت بیشترش رو وارد بازار میکنن
    البته شک نکنید هیچ گوشی نباید همه امکاناات را با هم داشته باشه این یه اصل بزرگ تو فروشه

  7. سلام
    من نکسوس ۵ سفارش امریکا دارم
    تمام ایراد هایی که گفتین اشتباه هست دوربینش عکاس هایی که میگیرد در حد عکس های زد وان یا حنی بهتر هست
    اسپیکرش کاملا در حد بقیه گوشی هاست
    ولی با باطریش کاملا موافقم برا این دستگاه ضعیفه
    ولی تا حالا بهترین‌موبایل اندرودیه که داشتم
    و از جی۲ و اس۴ خیلی خیلی بهتره (جی۲ هم دارم)
    به هر حال اگه خواستین بررسی اش کنید و تو سایتتون بزارید این ایمیل منه
    amingj62@yahoo.com

  8. 1 2 , 3 ایراد هستند ولی قابل چشم پوشی هستند ولی در مورد 4-5 ایرادهای بزرگی هستند که واقعا مطلوبیت و صرفه خرید این مدل رو کم می کنه !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH